iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Misschien eerst even eigenaar worden (ownership), maar dat mag je zelf uitvogelen m.b.v. de search en/of google.
Erg basic IMHO...
[ Voor 38% gewijzigd door RobIII op 18-04-2004 05:20 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Op het 1e gezicht komt deze vraag namelijk behoorlijk simpel over
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
[ Voor 13% gewijzigd door alt-92 op 18-04-2004 13:42 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Nu is de security voor verschillende folders anders, op de ene folder staan er veel accounts (system, creator/owner, users, everyone, administrators) en op andere folders staat er alleen everyone... Ik zou graag hebben dat het overal hetzelfde is.
Als ik de NTFS security van een schijf goed zet, en daarna aangeef dat deze security voor alle child object moet overgedragen worden, dan loopt het mis na de 2de folder. Bijvoorbeeld:
E:\ -> everyone - full control - not inherited
E:\Images -> everyone - full control - inherited from E:\
E:\Images\Games -> geen accounts!
Dan moet ik voor die Games folder weer manueel full control geven voor everyone.
Voor een paar folders is dat nu niet zo erg, maar ik heb er duizenden!
Alle security voor alles weghalen, en opnieuw beginnen heeft hetzelfde effect.
In plaats van dat allemaal handmatig te doen, heb ik gezocht naar een script dat de security voor elk object (file, folder) "reset" naar full control voor everyone. Maar dat vind ik dus nergens terug.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik heb hier thuis geen levensbelangrijke private informatie, noch een bedrijfgeheimen, nog bankzaken en dergelijke op m'n schijven staan, eh!!
Al wat belangrijk is, zit in de map "my documents", en daarop heb ik alleen toegang.
Voor de rest heb ik verschillende partities met Mp3's, Films, ISO's en images van DVD's ...
Zo'n opmerking is wel ok, maar eerst even nadenken ajb?
No matter what dat ik probeer, het loopt altijd mis na de 2de folder diep (gelijk in het voorbeeld hierboven). Zelfs als ik alles manueel reset, alle accounts overal afhaal, mezelf owner maak van alle files en folders, en dan de rechten goed zet, en laat overerven door de child objects ....
Het loopt steeds mis!
Arghçç!(!(çàé