Opgelicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:10
euj.. Ik las een week of 2 geleden de volgende ad in de tweakers.net v&a:

http://www.tweakers.net/aanbod/product/56431/a
Nieuwe processor, nog nooit gebruikt. geen koeler.
Het gaat om de PIV 3.2 Ghz 800 Mhz FSB, 512KB Level 1 Cache en 1MB Level 2 Cache.

Op de pricewatch minimaal 270 euro, nu voor een aanbieding.

100 % eerlijk en 100 % goed (als hij niet werkt dan koop ik een ander voor je)

Op te halen of per post

Mail naar j.angel@12move.nl
of bel 06-24101937 (voicemail, bel ik je terug)
Dus ik bellen. Vroeg waarommie de cpu wegdeed en dat was omdat de processor in een nieuw systeem zat, maar hij had al een 3.4.

Deal gesloten, bedrag afgesproken. Ik heb anderhalve week geleden het geld overgeboekt. Het ging van postbank naar rabobank en was de woensdag bij mij afgeboekt. Ik hem al mijn gegevens gemailed en hij zou de cpu versturen als het geld binnen was.

Ik mailde op vrijdag of hij het geld al had en kreeg de volgende reactie:
Max,

Sorry voor de vertraging.
Ik kom net terug uit een onverwachte zakenreis naar het buitenland.
Ik zal hem morgen versturen

grt,
Johan
Echter heb ik tot op de dag van vandaag nog niets gezien. Heb hem meerdere keren gebeld op hetzelfde mobiele nummer als waar ik hem de eerste keer heb gebelt. Voicemail ingesproken en ik heb hem gemailed.

Echter steeds geen reactie en tot op heden nog geen cpu.

Ik vind het ook raar dat die ad er nog staat.

Hij zei btw wel wat over zijn broer, dat het geld wat ik overmaakte naar zijn broer zijn rekening ging.

Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen of kan doen. Ik heb eigenlijk alleen zijn mailadres en telefoonnummer. Heb al zoekopnummer gedaan, maar dat geeft ook geen informatie..

Wat kan ik doen?

Wachten, blijven bellen en mailen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik weet niet of het mogelijk is, maar misschien dat je op basis van bankgegevens iets kan achterhalen? Zo ja, dan zou ik een aangetekende brief sturen. Weet je zekers dat ie hem ontvangen heeft, en heb je ook iets dat eventueel rechtsgeldig is.

Voorlopig zou ik echter nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Sja het zijn dus de bankgegevens van zijn broer..

Zijn mailadres is dus j.angel@ en zijn voicemail begint met "Hey met Johan". Dus ik denk dattie wel Johan Angel heet..

Maarja ik wacht nog wel even, misschien is er een misverstand of is er iets misgegaan bij hem. Alleen een beetje vervelend dattie niets van zich laat horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 11:06
Eehm, waarom heb je de cpu niet onder rembours laten versturen? Boter bij de vis heet dat...

DIRECT je bank bellen en het bedrag laten storneren, dan halen ze het terug. Om hoeveel geld gaat het eigenlijk?

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
€200 pleuro, aldus de ad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
205 dus, met de verzendkosten er bij..

Ik kan het wel laten storneren, maar het ging via GiroTel dus ik weet ook niet of dat kan..

En daarvoor wil ik eigenlijk eerst een reactie van hem hebben..

Khad mssn beter een rembours zending kunnen vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
418O2 schreef op 18 april 2004 @ 04:45:
205 dus, met de verzendkosten er bij..

Ik kan het wel laten storneren, maar het ging via GiroTel dus ik weet ook niet of dat kan..

En daarvoor wil ik eigenlijk eerst een reactie van hem hebben..

Khad mssn beter een rembours zending kunnen vragen
Nou eehm. Eerst morgen zijn voicemail inspreken, mail sturen, dag wachten en als je dan geen reactie hebt direct geld laten terugstorten en als dat niet kan direct maatregelen nemen. Misschien wat overhaast maar schroom niet om gewoon de politie te bellen en een melding te maken als je niets hoort. Als het echt te lang gaat duren gewoon doen.

[ Voor 5% gewijzigd door MacDokie op 18-04-2004 04:51 ]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 14:29

dusty

Celebrate Life!

Als ik een voicemail box ergens opent, en dan inspreek "Hoi met Bert,..." en ik mail vanaf een gratis account met B.Oplichter". Ben je dan ook zo zeker ervan dat ik Bert heet?

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
"...terug uit een..." I rest my case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Idd ik was nog wat voorzichtig. Ik zou morgen meteen actie ondernemen. Ow nee zondag 8)7 Maandag dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:42

Madrox

Oh, Pharaoh!

jongens, eenmalige overboekingen (hoe dan ook gestort) kan je NIET terugvorderen. Dat lukt alleen met automatische incasso's .

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Madrox schreef op 18 april 2004 @ 05:28:
jongens, eenmalige overboekingen (hoe dan ook gestort) kan je NIET terugvorderen. Dat lukt alleen met automatische incasso's .
oeps. dan maar meteen politie erbij anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 13:24
Leuk dat mensen nu suggereren dat hij beter om een rembourszending had kunnen vragen maar wie zegt nou dat rembours 100% veilig is? Hij kan net zo goed een baksteen of een zakje zand naar je sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
idd - voor dit soort handelingen blijft een contact in real life gewoon de beste oplossing. En aangezien ons landje toch niet eens zo groot is moet dit toch mogelijk zijn meestal? En zelfs dan nog is er een kans dat je een defect onderdeel koopt maar in mijn ogen is de kans toch een stuk kleiner...
TS heeft natuurlijk niks aan mosterd na de maaltijd maar kan alleen maar een tip geven voor een eventuele volgende keer. Helaas dat er altijd mensen zijn die beter willen worden door anderen op te lichten

(wat nog niet zegt dat dit hier ook het geval is - het is me trouwens niet duidelijk op WELKE vrijdag je dat mailtje van hem kreeg?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
dat was vrijdag een week terug..

Maja hij woont in amsterdam en ik in emmen.. dat is 5 uur met de trein ofzo.. of je bent 40 euro aan bezine kwijt.. Dus daarom leek verzenden mij handiger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
zoiets moet je nooit meer doen, je kan beter het zelf ophalen.

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Chello200 schreef op 18 april 2004 @ 13:55:
zoiets moet je nooit meer doen, je kan beter het zelf ophalen.
Daar kan hij nu weinig mee :|

Misschien staat er nog wat interessants in de headers van de mails die je hebt ontvangen van hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 10:29

Sosabowski

nerd

418O2 schreef op 18 april 2004 @ 13:47:
...dat is 5 uur met de trein ofzo..
2:23 Uur met de trein maar dan had je nog wel je 205 Euro. Ik vind het een aardige gok van je om 200 over te maken naar iemand die je niet kent.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:30
wat je in 't vervolg wellicht kunt doen om je beter voor dit soort zaken te behoeden, is om een vast nummer vragen.
heb je tenminste al een adres.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Wat TS al aangaf, de advertentie staat nog gewoon in vraag en aanbod: http://www.tweakers.net/aanbod/product/56431/a . Ik weet niet tot wie je je moet richten om zo'n advertentie te laten verwijderen / bevriezen, maar dat zou naar mijn idee wel eerst moeten gebeuren, om meer 'slachtoffers' te voorkomen.

Het is natuurlijk nog niet duidelijk of het hier ook echt om oplichting gaat, maar de kans lijkt me behoorlijk. De advertentie zou naar mijn idee weg moeten totdat duidelijk is of het hier echt om oplichting gaat. En wel snel ook, want het aanbod is zo verleidelijk, dat er best wel eens anderen in kunnen trappen.

edit:
Ik zou het hier zoals hieronder gesteld niet bij laten zitten. Het gaat hier wel om € 200 , en daar zou je zo'n oplichter nog mee weg laten komen ook?

Ik heb even gezocht voor je, ik denk dat je het beste hier: Buyers Zone een topic kan openen, zodat deze user aangepakt kan worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Grimli op 18-04-2004 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Domus schreef op 18 april 2004 @ 05:34:
[...]

oeps. dan maar meteen politie erbij anders.
Kijk je weles TV ? Helaas, die sturen je net zo makkelijk weer weg: "civiele zaak" meneer, "niet te bewijzen" blablabla. Oplichters hebben het maar makkelijk hier.

Nee, t is jammer voor je maar besteed er geen minuut meer aan: zonde van je tijd.
Het geld ben je kwijt, de tijd heb je nog. En een goeie les geleerd denk ik, ook ik ben weles op zo'n "nu of nooit" "te mooi om waar te zijn" actie ingegaan. Ff uithuilen en weer verder gaan.

Oja, storten naar een familie-lids rekening , why ? Maakt het gelijk verdacht vind ik, heeft ie zelf dan geen fatsoenlijk bank/giro-rekening.

ps: koste me weinig moeite om een gratis webmail account aan te maken; zonder inbelmodem. Als je wil oplichten, laat je dit bij voorkeur een ander doen bijv. of je geeft valse info op. Als ie het zelf gedaan heeft met zijn juiste gegevens weet ik niet of je aan die info kan komen. Misschien heb je er iets aan.

[ Voor 37% gewijzigd door Madrox op 18-04-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 08-10 18:39

Not Pingu

Dumbass ex machina

Madrox schreef op 18 april 2004 @ 15:04:
[...]

Kijk je weles TV ? Helaas, die sturen je net zo makkelijk weer weg: "civiele zaak" meneer, "niet te bewijzen" blablabla. Oplichters hebben het maar makkelijk hier.
Tja, en terecht imho. Als de politie een hoop mankracht zou moeten inzetten voor iedereen die zelf niet de moeite neemt om op te letten naar wie hij 200 euro overmaakt, zou het einde zoek zijn. Want TS had net zo goed even kunnen doorzeuren om het via rembours te krijgen, of het te gaan ophalen.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Hmm ik hoop dat je het alsnog krijgt en anders eens goochelen op zijn naam maybe?

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Laatst online: 22:45

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

en die broer heet ongetwijfelt sjaak, en slaapt onder een brug ergens in Amsterdam...

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Gunp01nt schreef op 18 april 2004 @ 15:10:
[...]

Tja, en terecht imho. Als de politie een hoop mankracht zou moeten inzetten voor iedereen die zelf niet de moeite neemt om op te letten naar wie hij 200 euro overmaakt, zou het einde zoek zijn. Want TS had net zo goed even kunnen doorzeuren om het via rembours te krijgen, of het te gaan ophalen.
Tuurlijk, in dit geval is het ook lastig. Maar wat je ziet is dat zelfs met bergen bewijzen de politie je nog steeds doodleuk wegstuurt. Wat dat betreft kan er nog heel wat verbetert worden. Afhalen is ook niet altijd een optie, je hebt geen auto, kan niet ofzo. Wel kan je je beter indekken met bijv meer kennis van de afzender (verkoper) en betere verkoop-afspraken (rembours ofzo).

[ Voor 14% gewijzigd door Madrox op 18-04-2004 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Maar goed hij vraagt hier om advies en op dit moment zijn er weinig alternatieven om TS te geven of wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Weinig. Hij kan het nog ff afwachten, misschien is het een misverstand. Zo niet, kan ie er maar beter gelijk een punt achter zetten en de bittere pil slikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
2dehands deals zijn de meeste moeilijke zaken die er zijn. Rembours is altijd het makkelijkste. Van te voren overmaken vind ik gewoon stom. je kent de persoon niet en je kan er niets tegen doen. Het is jouw woord tegen zijn woord. Dan is het gewoon einde verhaal. Jij roept dat je het hebt overgemaakt en hij zegt nooit gehad want het is van zijn broer. Als je gewoon zegt tegen die mensen dat je komt ophalen en die roept van nee dan weet je dat het mis zit volgens mijn eigen ervaring.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Maarja ik heb met hem getelefooneerd en hij klonk heel serieus en betrouwbaar. En ik ben niet echt een naief persoon (vind ik zelf).. En de mailwisseling verliep ook snel en ik kreeg ook niet het idee dat het niet goed zat ofzo..

Maarja, zal ff vragen of de ad weg mag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Laatst online: 22:45

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Misschien kan je uit de logs van t.net nog halen wie er achter de add zat.
Ik denk sowieso dat t.net hierin een rol kan spelen, bijvoorbeeld door adds alleen te laten plaatsen door mensen die bekend zijn binnen de t.net community, wat misschien ook de verwachting is: het is v&a van t.net, dus het is vertrouwd. Niet dat dat zo is, maar zo verwacht je het wel. Denk ik.

Zodra forum en frontpage gekoppeld zijn (of is dit al zo?) vermoed ik dat het eenvoudiger gaat worden een v&a eh, rating te maken, die bij de adds gezet wordt. '100 forumposts, 30 fp-comments, 20pageviews/dag' ofzo. Zo kan je dan als argeloze tweakert een oplichting misschien wel voorkomen.

Of raak ik nu heel erg off-topic?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:14
pjottum schreef op 18 april 2004 @ 17:01:
Zodra forum en frontpage gekoppeld zijn (of is dit al zo?) vermoed ik dat het eenvoudiger gaat worden een v&a eh, rating te maken, die bij de adds gezet wordt. '100 forumposts, 30 fp-comments, 20pageviews/dag' ofzo. Zo kan je dan als argeloze tweakert een oplichting misschien wel voorkomen.
Mja, ik heb slechts 17 fp-comments (FP interresseerd me wat minder), dus ik zou onbetrouwbaar zijn?? Die redenatie snap ik niet helemaal...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
XanderH schreef op 18 april 2004 @ 17:10:
[...]

Mja, ik heb slechts 17 fp-comments (FP interresseerd me wat minder), dus ik zou onbetrouwbaar zijn?? Die redenatie snap ik niet helemaal...
Maar daar staan dan weer 2200 posts op GoT tegenover, en het gaat om het totaalbeeld. Op het moment dat jij 17 fp-comments, en 3 posts op Got hebt, zie je er niet betrouwbaar uit, maar dat wordt nu ruimschoots gecompenseerd.

Ik hoop maar dat het allemaal op een misverstand berust, en dat het weer goed komt. Zijn er eigenlijk cijfers bekend hoe vaak het mis gaat met v&a, ik heb hier geen flauw idee van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ad is verwijderd, "op andere gronden dan genoemd", maarja hijs dus weg..

probeer straks nog wel es te bellen.

// additie

Ik heb al meerdere malen dingen gekocht en verkocht via de v&a ,altijd met vooruitbetaling en het is altijd goedgegaan, tot nu dus.

[ Voor 43% gewijzigd door 418O2 op 18-04-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Grimli schreef op 18 april 2004 @ 17:16:
[...]
Maar daar staan dan weer 2200 posts op GoT tegenover, en het gaat om het totaalbeeld. Op het moment dat jij 17 fp-comments, en 3 posts op Got hebt, zie je er niet betrouwbaar uit, maar dat wordt nu ruimschoots gecompenseerd.
En toch lijkt het me een beetje een vreemd systeem, iemand die minder post op GoT / FP kan net zogoed betrouwbaar zijn... :)

Ok, ik moet toegeven, de mensen met echt veel posts kun je altijd wel terugvinden op GoT (ik zelf kan denk ik geen dag zonder... :P ), en het zal niet zo vaak gebeuren dat je die mensen niet meer kunt bereiken. Maar ik denk niet dat dat andersom geld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
storneren dat geld, zsm. (Mag tot 2 weken na overmaken)

Via internetbankieren is dat zo geregeld. (2dgn) En als hij hem tzt nog niet verstuurd heeft kan hij dat alsnog doen onder rembours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Madrox schreef op 18 april 2004 @ 05:28:
volgens mij klopt dat niet. Ik herriner mij dat mijn baas sprak over "rode formulieren" van de rabobank waarmee hij binnen 2 weken zn geld terug kon vorderen als hij een "fout" gemaakt had.

Stel je voor dat je een cijfer in de rekening verkeerd hebt ingevuld en je 1000 euro kwijt bent, wat dan? Smeken dat je het terug krijgt? Nee hoor.

Juridisch gezien ben je zelf ter goeder trouw, en degeen met jouw geld niet. Dus kun je dat zonder problemen terug (laten) storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 13:24
Dit soort zaken zijn ook in de nadeel van de wel eerlijke verkopers trouwens. Ik heb tot nu toe enkele malen spullen verkocht via marktplaats, zoals bijvoorbeeld mijn oude gsm of een oude videokaart etc, maar elke keer heb ik zelf zo'n gevoel van "zou diegene die het koopt denken dat ik een oplichter ben?". Is niet echt een prettig gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:34

job

cornelixnootje1 schreef op 19 april 2004 @ 00:16:
[...]

volgens mij klopt dat niet. Ik herriner mij dat mijn baas sprak over "rode formulieren" van de rabobank waarmee hij binnen 2 weken zn geld terug kon vorderen als hij een "fout" gemaakt had.

Stel je voor dat je een cijfer in de rekening verkeerd hebt ingevuld en je 1000 euro kwijt bent, wat dan? Smeken dat je het terug krijgt? Nee hoor.

Juridisch gezien ben je zelf ter goeder trouw, en degeen met jouw geld niet. Dus kun je dat zonder problemen terug (laten) storten.
Als particulier kan je echt een overboeking niet terug draaien.
Misschien als bedrijf wel, maar dan zitten daar zeker voorwaarden aanvast.

Wat betreft het cijfer verkeerd intoetsen...
Dan wordt er helemaal niets overgemaakt.
Bij de postbank kijken ze naar de naam, rekeningnummer en adres combinatie.

Bij de bank heb je een onbestaand nummer als je een nummer verkeerd typt.(google maar eens naar de 11-proef)
En ook daar kijken ze naar de naam adres nummer combinatie.

Niet dat ze die combinatie altijd toetsen.
Maar mocht je het nummer verkeerd hebben overgenomen, dan heb je bewijs dat het niet voor dat nummer was bedoelt, want de combinatie klopt niet.

[ Voor 15% gewijzigd door job op 19-04-2004 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
damster schreef op 19 april 2004 @ 02:54:
[...]

Als particulier kan je echt een overboeking niet terug draaien.
Misschien als bedrijf wel, maar dan zitten daar zeker voorwaarden aanvast.

Wat betreft het cijfer verkeerd intoetsen...
Dan wordt er helemaal niets overgemaakt.
Bij de postbank kijken ze naar de naam, rekeningnummer en adres combinatie.
Je kunt natuurlijk ook het bedrag verkeerd intoetsen... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Stuffis Generalis » Buyers Zone :)

Je kunt niet storneren als je zélf toestemming hebt gegeven voor de overmaking. Meestal zijn alleen automatische incasso's terugboekbaar. Overigens vind ik persoonlijk alle advertenties met dit soort vermeldingen
100 % eerlijk en 100 % goed (als hij niet werkt dan koop ik een ander voor je)
al meteen verdacht. Bij de volgende keer zou je trouwens het adres van de verkoper moeten vragen en deze verifiëren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
nou hij had dus die cpu over en wou hem verkopen.. wanneer hij niet goed zou zijn, had hij een nieuwe gekocht..

Vanmiddag maar even naar de postbank bellen wat er mogelijk is, maar het overmaken is nu al bijna 2 weken geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zoals al eerder gezegd en de FAQ vermelden en hoewel wij deze incidenten betreuren, kan Tweakers.net geen bemiddelende rol vervullen tussen koper en verkoper.
7. Tweakers.net is niet verantwoordelijk voor welke problemen dan ook die voortvloeien uit het gebruik van V&A. Tweakers.net zal op geen enkele manier partij zijn in de overeenkomst tussen koper en verkoper, noch bij een geschil bemiddelen tussen verkoper en koper. Tweakers.net zal geen andere gegevens verstrekken aan partij(en) dan de gegevens die in de advertentie zijn gebruikt.
In V&A2 wordt een rating systeem geimplementeerd, dat dit soort incidenten hopelijk zal verminderen.

Aangezien in Buyers Zone, alles tav dit incident al is vermeld, gaat dit topic eveneens op slot.

[ Voor 14% gewijzigd door Longbeard op 19-04-2004 08:11 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.