euj.. Ik las een week of 2 geleden de volgende ad in de tweakers.net v&a:
http://www.tweakers.net/aanbod/product/56431/a
Deal gesloten, bedrag afgesproken. Ik heb anderhalve week geleden het geld overgeboekt. Het ging van postbank naar rabobank en was de woensdag bij mij afgeboekt. Ik hem al mijn gegevens gemailed en hij zou de cpu versturen als het geld binnen was.
Ik mailde op vrijdag of hij het geld al had en kreeg de volgende reactie:
Echter steeds geen reactie en tot op heden nog geen cpu.
Ik vind het ook raar dat die ad er nog staat.
Hij zei btw wel wat over zijn broer, dat het geld wat ik overmaakte naar zijn broer zijn rekening ging.
Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen of kan doen. Ik heb eigenlijk alleen zijn mailadres en telefoonnummer. Heb al zoekopnummer gedaan, maar dat geeft ook geen informatie..
Wat kan ik doen?
Wachten, blijven bellen en mailen??
http://www.tweakers.net/aanbod/product/56431/a
Dus ik bellen. Vroeg waarommie de cpu wegdeed en dat was omdat de processor in een nieuw systeem zat, maar hij had al een 3.4.Nieuwe processor, nog nooit gebruikt. geen koeler.
Het gaat om de PIV 3.2 Ghz 800 Mhz FSB, 512KB Level 1 Cache en 1MB Level 2 Cache.
Op de pricewatch minimaal 270 euro, nu voor een aanbieding.
100 % eerlijk en 100 % goed (als hij niet werkt dan koop ik een ander voor je)
Op te halen of per post
Mail naar j.angel@12move.nl
of bel 06-24101937 (voicemail, bel ik je terug)
Deal gesloten, bedrag afgesproken. Ik heb anderhalve week geleden het geld overgeboekt. Het ging van postbank naar rabobank en was de woensdag bij mij afgeboekt. Ik hem al mijn gegevens gemailed en hij zou de cpu versturen als het geld binnen was.
Ik mailde op vrijdag of hij het geld al had en kreeg de volgende reactie:
Echter heb ik tot op de dag van vandaag nog niets gezien. Heb hem meerdere keren gebeld op hetzelfde mobiele nummer als waar ik hem de eerste keer heb gebelt. Voicemail ingesproken en ik heb hem gemailed.Max,
Sorry voor de vertraging.
Ik kom net terug uit een onverwachte zakenreis naar het buitenland.
Ik zal hem morgen versturen
grt,
Johan
Echter steeds geen reactie en tot op heden nog geen cpu.
Ik vind het ook raar dat die ad er nog staat.
Hij zei btw wel wat over zijn broer, dat het geld wat ik overmaakte naar zijn broer zijn rekening ging.
Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen of kan doen. Ik heb eigenlijk alleen zijn mailadres en telefoonnummer. Heb al zoekopnummer gedaan, maar dat geeft ook geen informatie..
Wat kan ik doen?
Wachten, blijven bellen en mailen??