KPN/HI stuurt mij geen wapinstellingen naar 6220

Pagina: 1
Acties:

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-04 16:22
op de pagina van www.hi.nl en www.m-info.nl en nokia.com of nl waren geen instelingen voor dit mobieltje te vinden.. ook in het forum kon ik via search helemaal niks terug vinden over de ECHTE instellingen van HI/kpn m-info voor het 6220 ik zou heel graag de juiste manier willen weten om aan de benodigte informatie te komen... of heeft iemand de instellingen? zou die gene dat dan hier willen posten voor mij... mijn dank is groot... _/-\o_ _/-\o_

groeten,
Spanjard

PS: Admins ik weet niet of ik deze topic terrecht heb aangemaakt maar ik heb mn best gedaan om het grote ratsel wap voor 6220+hi te vinden maar ik kon niks vinden.

Domoticz + Fotografie + Gaming

Verwijderd

ik werk toevallig bij de BelCompany en heb hier een wapinstellingen lijn liggen. ik kan je die helaas niet zelf geven, omdat er om een inlogcode wordt gevraagd maar als je mij ff je 06 mailt dan zorg ik ervoor dat de instellingen worden verstuurd.

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-01 13:59
Volgens mij is het helemaal niet mogelijk om gebruik te maken van Wap, GPRS of MMS met een niet-imode toestel op het netwerk van Kpn.

In theorie is het natuurlijk wel mogelijk als je de instellingen hebt en ze handmatig invoerd, maar Kpn geeft helaas geen instellingen vrij om daar gebruik van te maken.

Dus als je wilt wappen of foto's wilt versturen moet je een i-mode toestel hebben.
Wat een service.......

Verwijderd

onzin. kpn ondersteunt gewoon wap op niet i-mode toestellen hoor. heb het in praktijk zo vaak aan de praat gekregen..

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 20:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

bel de helpdesk (like, morgen pas weer open), (0800-0507 uit mijn hoofd?) en vraag er daar om, dan krijg je ze alsnog in een paar minuten. (Er vanuit gegaan dat je eerst met je mobiel via 424 wap hebt laten activeren)

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-01 13:59
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 14:50:
onzin. kpn ondersteunt gewoon wap op niet i-mode toestellen hoor. heb het in praktijk zo vaak aan de praat gekregen..
Owke dan betreft het alleen het MMSen dat niet mogelijk is, aangezien dit niet in dit toppic wordt bedoeld maak ik er geen woorden meer aan vuil.

• Spanjard
gobbles ik heb je een mailtje met de nummer toegestuurd naar alle 2 adressen van jou ik hoop dat je de instellingen kunt opsturen :)

Verwijderd

mail sent. :)
hoor wel als het lukt..

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 09:02
Vanaf mei wordt wap, mms en etc vrij gegeven bij kpn.

• Spanjard
ik kreeg idd instellingen toegestuurd maar deze stonden helaas niet in de diensten lijst toen ik opslaan drukte... :( jammer.. maar het is al meer dan die ooit deed hij kreeg nog nooit instellingen... nu had die wel een dienstinstelling.. maar helaas was deze nergens terug te vinden.. mischien zou je morgenmiddag nog een keer de instellingen willen toesturen?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Zijn dit niet de goede instellingen? Ik zit er ook een beetje mee te rommelen, maar ik denk dan prepaid geen wap ondersteunt, of wel? zo ja, dan moet ik nog even beter kijken wat ik doe

-edit-
Hmm... niet de goede, is gewoon een portal :(
(en alleen voor abbo's bij de KPN)

[ Voor 16% gewijzigd door Resistor op 18-04-2004 22:30 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1