Windows improvements

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
1a. eigenlijk gebruik ik mijn favorieten zelden. dat neemt niet weg dat ik het een nuttige feature vind. echter had het beter 'internet archive' of zoiets gedoopt kunnen worden.

1b. wat zeer debiel is dat het 'links' mapje altijd terug blijft komen. wat is dat voor fuck map. wat zet je anders in je favorieten!!! fucking LINKS natuurlijk!
en hoezo is msn.nl een favoriet van mij?

2. wat ik wel mis in XP is het wavje als je op about klikt van windows.
dan had je echt het gevoel dat je met iets bijzonders te maken had. die magie is nu weg godverdomme!!!

3. waarom wordt de taakbalk niet dikker als ie voller raakt ipv dat knoppen onleesbaar worden bij een smalle instelling en je continu honderden pixels moet missen bij een dikke instelling.

4. waarom sorteert het startmenu niet automatisch? na elke install pleurt ie het nieuwe programma onderaan. weet je wat voor dikke teringzooi dat wordt? t kost me gvd meer tijd m'n startmenu clean te houden dan m'n wcbril!!!

5. waarom heeft elke computer in een netwerk zijn eigen 'shared documents' folder? dit had natuurlijk één virtuele map moeten zijn die alle bestanden toont van de diverse pc's in de shared map! 'nee pa, dit is de shared folder van die pc en dat is dus lokaal extern gezien dus moet je die foto's in deze shared folder plaatsen om ze daar te kunnen uitlezen als je het vanaf deze pc bekijkt, snap je?'

6. als ik 'add remove programs' aanraak begint windows een uurtje te indexeren wat ik ooit geïnstalleerd heb. HAD DAT DAN ONTHOUDEN VAN DE VORIGE KEER KUTLUL!

7. als je weg liep van je pc en de omgeving niet vertrouwde kon je in windows2000 de grandioze feature 'lock system' aanklikken, et voila, je wachtwoord werd gevraagd. in xp moet je net doen of je uitlogt en dan kiezen voor de onlogische functie switch user waarna je stiekem weer inlogt onder dezelfde naam. erg omslachtig, erg jammer.

8...

Svp aanvullen. Ik zal de definitieve lijst doorsturen naar microsoft nederland. of het nut heeft valt te betwijfelen. MS is zo lomp dat de functieomschrijving van zelfs de hoog geplaatse medewerker niet breder is dan het welzijn bevorderen van een specifieke letter uit het alfabet voor windows versie x.y build z. zou het lijstje de 24e schijf die wel invloed heeft op de longhorn specs ooit halen?

d:)b :henk d:)b

Verwijderd

MrJayMan schreef op 18 april 2004 @ 00:58:
7. als je weg liep van je pc en de omgeving niet vertrouwde kon je in windows2000 de grandioze feature 'lock system' aanklikken, et voila, je wachtwoord werd gevraagd. in xp moet je net doen of je uitlogt en dan kiezen voor de onlogische functie switch user waarna je stiekem weer inlogt onder dezelfde naam. erg omslachtig, erg jammer.
Kan nog steeds hoor :9 , moet je alleen "Windows-toets + L" indrukken :)

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-05 02:26

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

1b. wat zeer debiel is dat het 'links' mapje altijd terug blijft komen. wat is dat voor fuck map. wat zet je anders in je favorieten!!! fucking LINKS natuurlijk!
Gewoon die map ff verbergen bij Eigenschappen (of hoe het ook heet in het Engels ;))

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 01:56
Verder alles nog goed enzo?
2. wat ik wel mis in XP is het wavje als je op about klikt van windows.
dan had je echt het gevoel dat je met iets bijzonders te maken had. die magie is nu weg godverdomme!!!
lekker belangrijk :X

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

M-ThijZ

Riding on Rails

...Ik zal de definitieve lijst doorsturen naar microsoft nederland....
Hopelijk pas je het taalgebruik eerst wel even aan :X.

/edit
Als ik je verhaal nu nog even doorlees vind ik dit eigenlijk te ver gaan. Je gebruikt argumenten die echt helemaal nergens op slaan. En dat taalgebruik van jou gaat wel heel erg ver! Volgens mij weet jij niet veel van de functies die WinXP gebruikt.

[ Voor 48% gewijzigd door M-ThijZ op 18-04-2004 01:11 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik stoor me aan je taalgebruik eigenlijk en je ideeën over Microsoft. Als mij iets niet bevalt gebruik ik het gewoon niet.

Ik kan uit je lijst al diverse items opsommen die i.m.o. juist erg handig zijn en juist door jouw 'verbeteringen' onhandig zullen werken.

Voorbeeldje?
Jouw nummer 4, het sorteren van het startmenu. Vind je het niet erg als ik graag zelf wil uitmaken waar ik wat zet in het startmenu? Nu staan de belangrijkste programma's bij mij keurig onder elkaar.

Jammer is dat MS geen extra functie heeft ingebouwd waardoor trollerige postings, zoals deze, automatisch in de prullenbak verdwijnen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Guardian Angel op 18-04-2004 01:11 ]

ARME AOW’er

• JJ Le Funk
  • Niet online
GuardianAngel schreef op 18 april 2004 @ 01:09:
Ik stoor me aan je taalgebruik eigenlijk en je ideeën over Microsoft. Als mij iets niet bevalt gebruik ik het gewoon niet...Jammer is dat MS geen extra functie heeft ingebouwd waardoor trollerige postings, zoals deze, automatisch in de prullenbak verdwijnen. :)
ik stoor me ook aan jou taalgebruik :D

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

8. Daarom blijf ik bij w2k omdat in XP berg features die ik niet gebruikt.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04 15:35

zyberteq

nou, dat dus

4. waarom sorteert het startmenu niet automatisch? na elke install pleurt ie het nieuwe programma onderaan. weet je wat voor dikke teringzooi dat wordt? t kost me gvd meer tijd m'n startmenu clean te houden dan m'n wcbril!!!
je kan personalized menus uitzetten, heb je dat probleem ook niet meer
5. waarom heeft elke computer in een netwerk zijn eigen 'shared documents' folder? dit had natuurlijk één virtuele map moeten zijn die alle bestanden toont van de diverse pc's in de shared map! 'nee pa, dit is de shared folder van die pc en dat is dus lokaal extern gezien dus moet je die foto's in deze shared folder plaatsen om ze daar te kunnen uitlezen als je het vanaf deze pc bekijkt, snap je?'
op zich wel goed idee ja, maar ik had liever gehad dat xp GEEN mappen standaard shared. daarnaast ben je die shared map wel weer kwijt als je simplified sharing & security uitzet, elke zichzelf respecterende tweakert doet dat natuurlijk maar ik zeg het toch maar even.

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

• JJ Le Funk
  • Niet online
GrittyKitty schreef op 18 april 2004 @ 01:18:
8. Daarom blijf ik bij w2k omdat in XP berg features die ik niet gebruikt.
dat begrijp ik volkomen.
maar dit topic dient ter discussie over wèl nuttige nieuwe features voor longhorn oftwel windows improvements.
suggesties?

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:46
Ik heb toch wel hardop moeten lachen bij het lezen van de lijst :D. Meesterlijk :P.

9: Stel: Op het control panel stel je in dat je icon view wilt hebben, dan verandert XP het soms gewoon weer naar detailweergave. En dat terwijl "remember each folder's view settings" aanstaat.

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik zou wel graag zien dat als je een programma installeert dat die ook in het lijstje komt te staan van "Wat wilt u doen?". Als je een cd erin stopt waar het soort bestanden opstaat welke je met dat programma kan openen.

OMG wat een zinstructuur :P

Als ik nu een cd met afbeeldingen erin ram, en die wil ik geopend hebben met bijv. Paint Shop Pro, dan kan ik dat niet kiezen uit dat lijstje...

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

MrJayMan schreef op 18 april 2004 @ 01:21:
[...]

dat begrijp ik volkomen.
maar dit topic dient ter discussie over wèl nuttige nieuwe features voor longhorn oftwel windows improvements.
suggesties?
Off-topic: Maar dan vind ik het wel apart om the horen dat niemand klaagt over dat irritante hondje als animatiekarakter tijdens zoeken en dergelijke :+
.: was maar een geintje :.

On-topic: Klacht (2) over dat About wavje zoals je zei, waarom echt? Ik bedoel er niets mee hoor, maar wat is er zo "speciaal" aan een about wav voor Windows? 8)7

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als windows volgens jou zo erg is, stap dan over naar iets anders :)
Taalgebruik is wel een Beeeeetje overdreven eigenlijk :/

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Hoewel ik er op zich niet eens moeite mee zou hebben als jij een lijstje wil posten met dingen die je niet bevalt - en daarin open staat voor discussie, bevalt de manier waarop je dit doet mij absoluut niet.

Het staat vol met scheld woorden terwijl het aan onderbouwing volledig ontbreekt, bovendien reageer je niet echt vriendelijk naar de andere gebruikers en ga je niet in op replies.

Je topic gaat dus dicht en blijft dus dicht :)

[ Voor 95% gewijzigd door elevator op 18-04-2004 01:34 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.