ik heb gehoord van allemaal vrienden die na hun 50ste post toegang hebben tot SG maar dat heb ik niet duz ik wou vragen hoe dat komt en waarom ik duz geen toegang heb?
> 50 posts
> 150 dagen geregged
Enhet moeten 50 TECH-post zijn. Du geen WL, SeM en LA
> 150 dagen geregged
Uit de faqStuffis Generalis? Tweakers Huiskamer? Ik zie helemaal niks!
Ho wacht, ik zie helemaal geen Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek, Tweakers Huiskamer of Thema Forum staan! Dat kan kloppen. Deze sub-fora zijn niet de 'core-business' van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nog al wat mensen hier kwamen om alleen maar te chatten ipv te helpen zijn deze 3 sub-fora 'verborgen'.
Als je toegang wilt krijgen tot deze sub-fora is het enige wat je hoeft te doen te laten zien dat je ook je geïnteresseerd bent in computers.
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-fora geplaatst hebt (alle sub-fora behalve de General Chat hoofdgroep _behalve_ de sub-fora W&L, LA, SM en TFF).
Voor de Tweakers Huiskamer geldt een screening-/aanvraagsysteem. Je krijgt deze toegang alleen als de crew van mening is dat je een aanvullende waarde kunt hebben voor dit forum. Dit lijkt misschien streng, maar het valt reuze mee. Als jij je normaal weet te gedragen op GoT en dus niet steeds probeert de grenzen te zoeken of deze overschrijdt maak je een goede kans. Voor details, zie deze mededeling
[ Voor 88% gewijzigd door Atlas op 18-04-2004 00:28 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
nou dan klopt het toch?Atlas schreef op 18 april 2004 @ 00:27:
> 50 posts
> 150 dagen geregged
[...]
Uit de faq
Len-men schreef op 18 april 2004 @ 00:30:
[...]
nou dan klopt het toch?of heb ik het nou fout want kheb meer dan 50 posts en ben veel langer geregt dan 30 of 150 dagen...
SGD is ook geen techDe hele hoofdgroep General Chat m.u.v. W&L (Dus SG, NSTM, TF, en de HK) en LA, TFF en SM. Ook SGD telt niet mee als techpost, na de splitsing van SP.
edit:
volgens de search (voor zover ik kan zien uiteraard, ben geen mod tenslotte
)
http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart
tel ik 23 tech posts
volgens de search (voor zover ik kan zien uiteraard, ben geen mod tenslotte

http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart
tel ik 23 tech posts
[ Voor 66% gewijzigd door Erkens op 18-04-2004 00:34 ]
Als ik je posthistory bekijk wel 
Maar ik vraag me af of DPC onder tech posts valt
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
waar haal je dat vandaag dat SGD geen tech forum is?
jah dat valt volgens mij ook onder tech forums maar ik weet het niet zekerAtlas schreef op 18 april 2004 @ 00:31:
Als ik je posthistory bekijk wel
[ Voor 41% gewijzigd door L3n-M3n op 18-04-2004 00:34 ]
Of wacht nog even af totdat het script gedraaid is dat de toegang tot SG afhandelt.
kijk eens naar wat ik quoteLen-men schreef op 18 april 2004 @ 00:33:
[...]
waar haal je dat vandaag dat SGD geen tech forum is?

(uit de LA-FAQ
ik heb al heel lang 60 postsDr. Malsain schreef op 18 april 2004 @ 00:35:
Of wacht nog even af totdat het script gedraaid is dat de toegang tot SG afhandelt.
Haha, ja idd, normaal loopt dat elke dag zo rond middernacht. Maar kijk toch nog even of het wel echt 50 tech-post zijn.
Dat script doet het ook prima, alleen heb jij nog geen 50 techpostings, zoals het url waar Erkens naar verwijst verklaardLen-men schreef op 18 april 2004 @ 00:36:
ik heb al heel lang 60 postsdus ik denk dat er na bijv. 2 maanden die script wel had moeten werken
Dus nog even wachten, je komt er vanzelf in als je door blijft posten
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
ok ik dacht namelijk dat SGD ook een techforum was nja dan weet ik dat ook weer
Let's Post
Let's Post
[ Voor 10% gewijzigd door L3n-M3n op 18-04-2004 00:40 ]
Al blijft het (voor mij) een raadsel waarom er al geruime tijd geen discussie is geweest of de DPC postings wel als techposting gezien moeten worden.
Maar ja, 53 keer in OM PMG OH roepen 'dat had ik ook' telt ook aardig mee.
ARME AOW’er
PrrrtGuardianAngel schreef op 18 april 2004 @ 00:46:
Al blijft het (voor mij) een raadsel waarom er al geruime tijd geen discussie is geweest of de DPC postings wel als techposting gezien moeten worden.
offtopic:
Bij deze dus, TS, doe maar mee, jippie jippie jeej

[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Malsain op 18-04-2004 00:50 ]
Echt bijster intelligent hoef je niet te zijn om dit te kunnen bedenken hoor. Vergeet niet dat users die dit doen vaak erg opvallen bij vaste bezoekers die dat soort postgedrag geheid rapporteren waarna er bij de heren moderators vast wel een lampje gaat branden.Dr. Malsain schreef op 18 april 2004 @ 00:49:
[...]
Prrrt
offtopic:
ARME AOW’er
Tsja, alles is volgens mij wel gezegd 
SG en dergelijk komen vanzelf wel als je actief op GoT verblijft, alleen moet je niet zoals GuardianAngel al roept gaan reageren om het reageren
SG en dergelijk komen vanzelf wel als je actief op GoT verblijft, alleen moet je niet zoals GuardianAngel al roept gaan reageren om het reageren

Pagina: 1
Dit topic is gesloten.