Supreme snowboarding werkt niet (crasht) met gamepad

Pagina: 1
Acties:

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
Supreme snowboarding ligt bij de kruidvat voor een paar euro. Ik had dit zojuist al in een oud (2 jaar... *ahum* ;)) topic geplaatst, maar die is daarop gesloten (goh..waarom toch :))

Anyway, dit probleem heb ik:

Ik heb de XP patch voor dit spel geinstalleerd en het spel werkt nu wel. Maaar... helaas niet met mn usb gamepad. Ik heb ff gegoogled en kwam als enige oplossing tegen dat het niet met usb gamepad is te spelen. (game kan blijkbaar niet met alle joystick drivers overweg...)

Dit is de error die ik krijg:

Afbeeldingslocatie: http://huizen.dds.nl/~gully/images/error_ss.JPG

Heeft iemand een oplossing toevallig? (anders wordt het keyboarden denkik ;))

[ Voor 8% gewijzigd door Gully op 17-04-2004 23:56 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
Niemand? Eénmaal...andermaal.... :)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:39

Wom

Welke gamepad gebruik je, en zijn daar drivers voor of gebruik je standaard windows drivers? Waar heb je trouwens die XP patch vandaan, die ik heb werkt helaas niet ;(

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 19 april 2004 @ 11:53:
Welke gamepad gebruik je, en zijn daar drivers voor of gebruik je standaard windows drivers? Waar heb je trouwens die XP patch vandaan, die ik heb werkt helaas niet ;(
Deze:
http://www.housemarque.com/gfx/supreme/SSB_UPDATE_1035.EXE

ik heb een piranha usb gamepad (jawel ;)) en daar zitten wel eigen drivers bij... gamepad werkt btw verder goed (onder fifa bv). Jij nog enig idee :?

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:39

Wom

Gully schreef op 19 april 2004 @ 18:33:
[...]

Deze:
http://www.housemarque.com/gfx/supreme/SSB_UPDATE_1035.EXE

ik heb een piranha usb gamepad (jawel ;)) en daar zitten wel eigen drivers bij... gamepad werkt btw verder goed (onder fifa bv). Jij nog enig idee :?
Dankzij je update ( _/-\o_ ) heb ik kunnen testen, maar mijn Sidewinder Freestyle werkte wel. Kan ook geen speciale instelling vinden die anders is als normaal. Het is echter wel zo dat die Freestyle niet op een USB poort zat maar op de gameport. Misschien dat nog uitmaakt ?

// Ik heb het getest op USB, en guess what. Zelfde melding als jou. Het zit hem dus in de USB lijkt me.

[ Voor 9% gewijzigd door Wom op 19-04-2004 21:44 ]

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 19 april 2004 @ 21:25:
[...]

Dankzij je update ( _/-\o_ ) heb ik kunnen testen, maar mijn Sidewinder Freestyle werkte wel. Kan ook geen speciale instelling vinden die anders is als normaal. Het is echter wel zo dat die Freestyle niet op een USB poort zat maar op de gameport. Misschien dat nog uitmaakt ?

// Ik heb het getest op USB, en guess what. Zelfde melding als jou. Het zit hem dus in de USB lijkt me.
hmm... er staat wel op de hoes dat de sidewinder gamepad pro usb niet werkt, maar was er stiekem vanuit gegaan dat het specifiek alleen problemen gaf met die gamepad op usb. blijkbaar niet dus :'(

ik vrees dat t keyboard wordt (of met mn normale gamepad op de gameport, maar die is dan weer niet analoog, dus minder leuk ;))

Pagina: 1