Ik weet niet of ik dit in de goede groep post(of iets met netwerken
) maar dan zal het wel gemoved worden
Mijn vraag is het volgende: Bij de PCactive kan je als je nu abonnee wordt dit setje krijgen:

Conceptronic Wireless Cinema Set (op=op)
U hebt uw films en muziek op de computer op zolder staan, maar wilt ze wel kunnen beluisteren in de woonkamer? Met de Wireless Cinema Set van Conceptronic is dat een fluitje van een cent. Draadloos stuurt hij de signalen van uw computer naar uw audio- en videoapparatuur. Overal ongestoord en draadloos genieten van uw favoriete muziek en video!
Systeemeisen
1 zender en 1 ontvanger
4 vrij te kiezen frequenties (2,4 GHz) voor de beste signaaloverdracht
Maximale overdrachtafstand 100 m
Inclusief adapters, benodigde aansluitkabels en handleiding
Ter waarde van € 49.90
Nu heb ik een stel vragen hierover:
-Zal dit setje zonder ruis/storingen etc. dit kunnen verzenden denken jullie?
-Heeft iemand ervaring hiermee
De bedoeling is dus van de pc naar de tv films te verzenden (+/-40meter afstand met een paar muren er tussen)
Mijn vraag is het volgende: Bij de PCactive kan je als je nu abonnee wordt dit setje krijgen:
Conceptronic Wireless Cinema Set (op=op)
U hebt uw films en muziek op de computer op zolder staan, maar wilt ze wel kunnen beluisteren in de woonkamer? Met de Wireless Cinema Set van Conceptronic is dat een fluitje van een cent. Draadloos stuurt hij de signalen van uw computer naar uw audio- en videoapparatuur. Overal ongestoord en draadloos genieten van uw favoriete muziek en video!
Systeemeisen
1 zender en 1 ontvanger
4 vrij te kiezen frequenties (2,4 GHz) voor de beste signaaloverdracht
Maximale overdrachtafstand 100 m
Inclusief adapters, benodigde aansluitkabels en handleiding
Ter waarde van € 49.90
Nu heb ik een stel vragen hierover:
-Zal dit setje zonder ruis/storingen etc. dit kunnen verzenden denken jullie?
-Heeft iemand ervaring hiermee
De bedoeling is dus van de pc naar de tv films te verzenden (+/-40meter afstand met een paar muren er tussen)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 23:34 ]