PC-Cillin 2002 timeout bij updaten

Pagina: 1
Acties:

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-08 18:30
Sinds een paar weken krijg ik de melding "The PC-cillin Server response timed out" bij het updaten van mijn virusdefinities. Sinds die tijd is dat dus ook niet meer gebeurd. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Internetverbinding werkt verder prima, ik heb geen firewall ofzo ingeschakeld. Ik draai trouwens XP Pro SP1.

Bladiebla!

Verwijderd

Heb ik ook onlangs bij iemand gezien... Hoogste tijd voor een nieuwere versie :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 09:41 ]

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:11
wat moet je in godsnaam met pc-cillin. koop norton of download gratis AVG ofzow

Facts don't care about your feelings

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:47
YoshiBignose schreef op 18 april 2004 @ 20:31:
wat moet je in godsnaam met pc-cillin. koop norton of download gratis AVG ofzow
Alsof Norton zo goed is :? PC Cillin is één van de betere virusscanners, dat jij het niet kent/geen goede ervaringen mee hebt, betekend niet dat het gelijk slecht is.

The devil is in the details.

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:11
dat zeg ik ook niet :P maar ik bedoel bijvoorbeeld al heb je een fiat panda ja ok daar kan je ook geen problemen mee hebben maar een bmw is altijd beter. wat een vergelijking weer :D

Facts don't care about your feelings

Verwijderd

pccilin is idd 1 v/d betere, vooral in de enterprise producten.

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:47
Ik gebruik ook pc cillin 2002 (zat bij m'n asrock mobo) en die update nog gewoon goed hoor.

• HawkeyeNL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-08 14:20
De oplossing is heel simpel !!

Je 1 jaar gratis update is verlopen.

Na een jaar update hij niet meer en moet je een licentie gaan kopen.

Waarschijnlijk heb je de virusscanner dus al een jaar. Meestal krijg je wel een e-mail van Trend dat je jaar bijna over is, maar die heb jij dan waarschijnlijk niet gekregen. ;)

Dat word dus een nieuwe scanner

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-08 18:30
HawkeyeNL schreef op 19 april 2004 @ 10:53:
De oplossing is heel simpel !!

Je 1 jaar gratis update is verlopen.

Na een jaar update hij niet meer en moet je een licentie gaan kopen.

Waarschijnlijk heb je de virusscanner dus al een jaar. Meestal krijg je wel een e-mail van Trend dat je jaar bijna over is, maar die heb jij dan waarschijnlijk niet gekregen. ;)

Dat word dus een nieuwe scanner
Maar ik heb dat ding nog geen eens een jaar.. heb hem bij mijn mobo gekregen.

Bladiebla!

• HawkeyeNL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-08 14:20
TuLPMaN schreef op 20 april 2004 @ 10:50:
[...]

Maar ik heb dat ding nog geen eens een jaar.. heb hem bij mijn mobo gekregen.
Je zou eens kunnen kijken of de firewall in pc-cillin nog aanstaat !! Kan wel eens zijn dat die je update blocked. (zit trouwens onder settings, voor het geval je het niet wist ;) )

Of heb je hem misschien pas geleden opnieuw geinstalleerd en de oude serial gebruikt ?

Je kan ook altijd nog eens proberen om hem opnieuw te installeren, maar vergeet dan niet je serial op te schrijven en die door te geven als je een nieuwe aanvraagt bij het registeren. Je kunt namelijk op de registratie site aangeven dat je al eerder een nummer hebt gekregen. Daarmee krijg je dan weer een nieuwe en hoef je niet weer alle gegevens in te vullen !!
Pagina: 1