ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Hou de Pricewatch op de Frontpage, waar hij nog niet staat, in de gaten of bel een van de leveranciers die een van de andere types wel genoteerd hebben staan.
Op deze link staan ook wat leveranciers.
Op deze link staan ook wat leveranciers.
[ Voor 33% gewijzigd door Guardian Angel op 17-04-2004 23:16 ]
ARME AOW’er
Ik neem aan dat het een hp monitor betreft dus:
Ik heb ook hp monitor staan en er stond ook een philips monitor naaste die waren dus gewoon exact hetzelfde.(beeld dan de philips had een andere voet)
En dat is niet zo vreemd opzich want hp is een oem en die koopt gewoon in een keer heelveel in zet er hun eigen naam op dus als hij niet los teverkrijgen is kun je ook natrekken wat de originele monitor was waar op de hp monitor gebaseerd is.
Ik heb ook hp monitor staan en er stond ook een philips monitor naaste die waren dus gewoon exact hetzelfde.(beeld dan de philips had een andere voet)
En dat is niet zo vreemd opzich want hp is een oem en die koopt gewoon in een keer heelveel in zet er hun eigen naam op dus als hij niet los teverkrijgen is kun je ook natrekken wat de originele monitor was waar op de hp monitor gebaseerd is.
No signature found
Dit topic is gesloten.
![]()