Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[alg. vraag] afmetingen 19'' rek

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik ben bezig met de bouw van een 19'' rek. nu loop ik tegen een probleem aan (of uitdaging, hoe je het ook wil noemn :) )

ik weet sommige afmettingen niet van standaard 19 '' kasten (mwa, heb er zelf nog geen, :p, komt, ga ik namelijk ook zelf doen)

de breedte van de kast (zonder de platjes waarin de schoeven zit) want is nu die breedte 19'' inch, of nouw net met het plaatje)
En bij het bewuste plaatje, waar het schoefje in gaat, hoe breedt is dit platje (normaal gesproken) en op welke afstand zit het schoefgatje van de echte kast af.

Dit kon ik helaas niet vinden, ook niet via search, google e.d.
Ik hoop dat dit duidelijk is, en dat ik niet mensen hiermee lastig val :p

Alvast bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 22:29 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
waarom zelf bouwen :? Een full cabinet, 48U, is niet zo enorm duur. Halfjes en kwartjes zelfde verhaal :) Kan wel even informeren wat een cabinet kost? (vriend heeft een full cab aangeschaft voor thuis laatst)

[ Voor 34% gewijzigd door HunterPro op 17-04-2004 22:27 ]

Verwijderd

de bakken die je in dat rack stopet zijn 19" breed, dus daarbuiten moet jij je ophanging nog voorzien...
hoe breed de totale kast is, kan variëren denk ik...

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op 17 april 2004 @ 22:27:
waarom zelf bouwen :? Een full cabinet, 48U, is niet zo enorm duur. Halfjes en kwartjes zelfde verhaal :) Kan wel even informeren wat een cabinet kost? (vriend heeft een full cab aangeschaft voor thuis laatst)
mwa, had zelf hout over (het pakket gaat eruit, dus daar doe je dan iets leuks mee). vandaar, en dit werk is altijd wel leuk, vind ik
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 22:28:
de bakken die je in dat rack stopet zijn 19" breed, dus daarbuiten moet jij je ophanging nog voorzien...
hoe breed de totale kast is, kan variëren denk ik...
Mijn dank is groot

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 23:00
http://www.marktplaats.nl...oek=19&av=&pv=&fo=&rv=100
Voor als je toch niet iets zelf wil bouwen ;)

Voor de rest is je post erg vaag :?

Verwijderd

Topicstarter
bredend schreef op 17 april 2004 @ 22:31:
http://www.marktplaats.nl...oek=19&av=&pv=&fo=&rv=100
Voor als je toch niet iets zelf wil bouwen ;)

Voor de rest is je post erg vaag :?
dan iets minder vager, ik hoop dat ik dan iets duidelijker ben, ik wil de binnenafmetting weten van een 19 inch rek'' (is afstand zonder ophanging). en ik wil weten op welke afstand de schroefgaten zitten, ten opzichte van de kast (dus wat is de afstand tussen kast en schroefpuntje)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 22:34 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ga ik 't lastiger maken: je hebt verschillende dieptematen racks, en meestal zijn ze nog verstelbaar ook :P

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op 17 april 2004 @ 22:36:
ga ik 't lastiger maken: je hebt verschillende dieptematen racks, en meestal zijn ze nog verstelbaar ook :P
sorry, dan ben ik nog niet duidelijk genoeg geweest, mijn fout) ik wil de breedte maten. Dus wat is de afstand, tussen zijkant en zijkant, en wat is de afstand van schoefgat tot zijkant

Maar bedankt iedereen alvast, dat jullie zoveel om mij geven, dat jullie willen antwoorden :)

Verwijderd

anders 'zoek' je even een 19" servercase ? :P

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 22:38:
[...]

sorry, dan ben ik nog niet duidelijk genoeg geweest, mijn fout) ik wil de breedte maten. Dus wat is de afstand, tussen zijkant en zijkant, en wat is de afstand van schoefgat tot zijkant
Dat lijkt mij 19 inch, anders krijg je er geen 19 inch apparatuur in 8)7

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
als je bedoelt, een echte zoeken, dan zie de beginpost, heb ik niet, dus kan niet meten, en helaas ik krijg hem niet getoverd (mwa, geen kennis van mij heeft zo'n ding)

En op internet, heb ik gezocht, maar als daarmaten staan, staat er nooit bij waarvan, tot waar ze meten (met de ophanging erbij, of zonder). maar weet de breedte, van de kast nu (zie paar post terug, maar weet iemand de standaard astand schoefgat, binnekant rack??

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
Zo gevonden bij Conrad:

http://www.produktinfo.co...-de-baugruppentraeger.pdf

In deze pdf staan alle maten van een standaard 19 inch behuizing.

Edit: 19 inch is dus de buitenmaat inclusief de randen met schroefgaten. De kast zelf is 426.72mm.

[ Voor 26% gewijzigd door Ploink op 17-04-2004 22:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ploink schreef op 17 april 2004 @ 22:54:
Zo gevonden bij Conrad:

http://www.produktinfo.co...-de-baugruppentraeger.pdf

In deze pdf staan alle maten van een standaard 19 inch behuizing.

Edit: 19 inch is dus de buitenmaat inclusief de randen met schroefgaten. De kast zelf is 426.72mm.
mijn dank is zeer groot

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 20:35

Super_ik

haklust!

k heb ff mijn eige 19" kast gemeten gemeten
code:
1
2
3
4
5
6
7
|-----------------19"---------|
    |------------17"------|
                              1cm

dit is dus niet aan een rack gemeten, maar aan een server kast

btw: kreng is trouwens 21" lang :P

[ Voor 22% gewijzigd door Super_ik op 17-04-2004 23:15 ]

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:24

WouterG

Dit is geen ondertitel

Als je nog een stukje 19" rails wilt hebben mag je me mailen. Kost nix, alleen eventuele verzendkosten.
Doe er toch niets meer mee.

Afbeeldingslocatie: http://62.238.224.118/pics/got/19inch.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door WouterG op 18-04-2004 12:32 ]

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37
http://www.dell.com/html/...750/PowerEdge%201750.html
Bij dit java gedoe ding kun je met "measure" alle kanten van het 19" meten.

Ioniq 5 P45

Pagina: 1