Toon posts:

Goede laptop voor plusminus 1200euro.

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben van plan om een all-round laptop te gaan kopen, mijn budget is ongeveer 1200 euro. Ik zat zelf te denken aan een Jewel 1520 (Mobile XP-2600, 512 mb, 40 gig hdd, Ati M10, in de pricewatch staat ie anders, maar dit is de configuratie zoals beschreven staan in de Computertotaal van April). Nu wil ik niet meteen blind van een advertentie kopen, dus heeft iemand anders nog goede laptops in gedachte voor ongeveer dit bedrag (50 euro marge).

Mvg

Sebtastic.

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-01 19:22

Kvn

Ga je er ook mee gamen? Kijk anders eens naar een Apple iBook, zit al een hoop bij qua software ook :)

Verwijderd

Topicstarter
Helaas zijn deze VEELST te duur, ik ga er verder niet mee gamen, maar er moet wel een krachtige grafishe kaart inzitten voor 3d bewerkings progamma's zodat ik aan klanten dingen kan laten zien.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
We kunnen hier vrij weinig mee.... er zit veel verschil tussen verschillende notebooks die toch in dezelfde prijscategorie vallen. Zo is het de vraag of je graag een game-notebook wil, of een notebook om mobiel te werken. Waar je ook over na moet denkden is het type scherm dat je wil, neem je genoegen met XGA of wil je liever een SXGA+ scherm.

Als je al deze dingen voor jezelf hebt bepaald, kan je verder zelf op zoek gaan. Hier in CSL zijn vele ervaringen-topics te vinden, mocht je een notebook op het oog hebben kan je op zoek gaan naar ervaringen van een notebook van hetzelfde merk, of een notebook met de gelijke componenten. In dit geval is het handig dit topics even door te nemen: • [rml][ Laptop] Jewel Saffier 1520[/rml]

Lees ook even dit stuk van de CSL FAQ door, dat komt wel handig uit bij het zoeken van een notebook.

Dit topic is gesloten.