Toon posts:

[XP] Installaties starten niet

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Alle installaties starten van het ene op het andere moment opeens niet meer. Meer weet ik niet, ik vind dit wel heel erg vreemd.
Ik heb Windows XP met SP1

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
en de melding is :?

* Zwelgje is niet paranormaal begaaft namelijk

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Niets, geen melding, alleen er loopt wel een proces in Taakbeheer.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Een proces als in ene proces van het programma of iets anders? :?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
Het proces van dat bestand wat ik probeer te installeren loopt wel alleen het installatieprogramma zelf start niet op.

• The_Light
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
Heb dit probleem nu ook, de vorige keer kon ik het oplossen maar dit lukt nu niet op dezelfde manier. De vorige keer was er iets gewijzigd in het bestand config.nt

De regel "files=40" was verwijdert en was vervangen door een aantal andere regels, na het verwijderen van die regels en het terugzetten van de regel "files=40" was het probleem verholpen.

De andere regels waren toegevoegd door een andere DOS programma. Heb mijn installatie uitgevoerd en de regels weer terug laten zetten.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Bedankt voor je reply, alleen is dit topic wat oud. De topicstarter zal ongetwijfeld inmiddels een oplossing gevonden hebben... Ik ga het topic dan ook even sluiten, om te voorkomen dat er nog mensen op de topicstart gaan reageren :)

Als je nog meer vragen hebt, mag je uiteraard een topic openen. Vergeet daarin niet alle relevante informatie te vermelden. Zoals welk service pack, werkt het in veilige modus en wat je allemaal al hebt geprobeerd... Misschien is het wel een virus dit keer? Lees ook Windows Operating Systems - Policy nog even door. In deze FAQ vind je allemaal nuttige tips over het openen van topics :) De informatie die er nu staat is niet genoeg om je hierin gericht te kunnen adviseren.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.