Toon posts:

Account disk1440 mag op slot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een nickchange ondergaan [van disk1440 naar 1440] dus mag er een slotje op het gallery profiel disk1440.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 20:51 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je bedoelt te zeggen dat je een kloon hebt geregistreerd? Dat stellen wij niet op prijs en ik stel dan ook voor om je nieuwe account op slot te doen, je oude account van de nieuwe naam te voorzien en op die manier door te gaan. We handelen dit eerst af voor de FP en daarna wel op het forum :) . Mee eens?

Verwijderd

Topicstarter
Het zit zo. Toen ik hier voor het eerst arriveerde probeerde ik te registeren onder de naam 1440. Ik ontving toen geen bevestigings e-mail. Toen maar opnieuw geregistreerd onder de naam disk1440. Later toch de bevestigingsmail voor 1440 gehad. Op de 1440 account ben ik T.net extra abonnee en daar staan ook al m'n bestanden, foto's en systeemspecs op. Naar disk1440 teruggaan is dus niet handig.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hmz. Ik heb disk1440 gebanned en account 1440 intact gelaten. Daar kun je dus gebruik van maken.

Had je een soortgelijk probleem ook op het forum? Of was dat een foutje uit een eerdere versie van je topicstart?

Verwijderd

Topicstarter
Op het forum sta ik niet geregistreerd als disk1440, alleen als 1440. Dus op GoT geen probleem. (ik heb zelf even een search gedraaid). Bedankt voor alle moeite!