Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Bluetooth] Nokia 6310i + Nokia CK-1W

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs is in mijn auto de Nokia CK-1W bluetooth carkit ingebouwd. Ik kan via het menu van mijn telefoon de carkit gewoon gebruiken. Probleem is dat ik iedere keer als ik de carkit wil gebruiken via het menu van mijn telefoon verbinding moet maken. Het moet toch zo zijn, dat iedere keer als ik in de auto stap, de carkit automatisch verbinding maakt met de telefoon?

Mijn telefoon is zo ingesteld, dat de carkit verbinding mag maken met de telefoon, zonder dat ik de verbinding moet bevestigen. Zelfs als ik de auto start en een stukje ga rijden maakt de carkit nog geen verbinding. Iemand enig idee wat/of ik (iets) fout doe?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kick!

Verwijderd

Helaas dit is een probleem dat ik ook had met mijn oude 6310i.. de sony T630 die ik nu heb schakelt inderdaad als er gebeld wordt en de carkit is binnen bereik de carkit in. Bij de nokia 6310 moet je het met de hand doen.. de 6310 is echt waardeloos als het op bluetooth aankomt, met een headset van nokia moet je ook continu verbinding hebben.. dus je headset is zo leeg en je telefoon ook want die moet een continue bluetooth verbinding aanhouden. Misschien is het trouwens opgelost met een nieuwe firmware maar dat betwijfel ik, ik had begin januari de toen nieuwste firmware in met 6310 maar gelukkig ging het ding stuk en heb ik nu een sony toestel.