quote:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dekaasboer schreef op 17 april 2004 @ 20:29:
Het kan wel aanslag zijn, test eerst je bord even of hij het wel doet,
Je zou het bord eventueel meet alcohol (spiritus= 98% alcohol) schoon kunnen maken.
Voor de mensen die nu leuk denken van ik doe spiritus in mijn cola, niet doen!! Van de blauwe toevoeging die erin zit kan je blind worden!! (dat is dus ook die 2%)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niet helemaal waar, Spiritus is "slechts" 85% "alcohol"
En je wordt niet blind van "de blauwe toevoeging" want dat is gewoon een kleurstofje al twijfel ik er niet aan dat die niet erg geschikt is voor consumptie. Wat echter WEL schadelijk is en niet alleen voor je ogen is het SOORT alcohol wat er in spiritus zit. Ethylalcohol heet het, dus niet "alcohol" anders dan in een flesje rum dus.
Je hebt de klok dus wel horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt.
Wat betreft het smeuïg tonende moederbord, ik snap werkelijk waar niet waarom er geen vuns op een moederbord mag zitten. IK bedoel je ziet hem niet meer als je je kast dichtschroeft.
Als je het toch perse wilt doen is alcohol een goede optie, maar je kunt beter een fles strorum kopen oid want spiritus laat blauwe vlekken achter. (kans op)
Bijkomend voordeel is dat alcohol geen electriciteit geleid, maar haal toch ff alle batterijtjes eraf. na het poetsen (deppen met een zeem?) ff naspoelen met gedemineraliseerd water (te koop in de supermarkt en autospeciaalzaak en pompstation) GEEN kraanwater want daar zitten zouten (ionen) in die stroom kunnen geleiden. Goed laten drogen en hij zou het nog moeten doen
succes ermee