Gister zat ik dus te internetten, gaat in een keer mn internet heel traag, totdat hij het helemaal niet meer doet. zelfs het icoontje rechts onder veranderde naar een kruisje. Ik denk; ff rebooten. Na weer te zijn opgestart(hij gaf aan dat er weer verbinding was), ging internet er na 1 minuut al weer uit; ik kon ik niet in mn router configuratie komen, hij gaf nog wel aan dat ie verbinding had, maar ik kreeg geen IP meer toegewezen
Na een handmatige reset(modem handmatig aan/uit met schakelaar) deed internet het weer perfect. Mn pa zat tegelijkertijd met mij op inet(hij met zijn laptop) en hij had hetzelfde probleem. Op een andere computer die niet wireless was verbonden met een router maar met een draad deed ie het wel goed. Het gaat om een E-tech ADSL modem router annex-b en op alle drie de pc's draait XP. Wie weet hoe dit komt? Of beter; Hoe moet ik dit oplossen zonder het modem de hele tijd handmatig aan en uit te zetten?
Jah ik ken het... heb er zelf ook last van, alleen hoef ik gemiddeld maar zo'n 1x p.w. te resetten.
Het probleem zit volgens mij gewoon in DHCP, dat loopt op de een of andere manier vast.
Een firmware-update zou het kunnen verhelpen
Helaas brengen die eikels van Qtec (of Q-tec..whatever) geen firmware-updates uit
Maar misschien dat de fabrikant van jouw router dat wel doet..
Het probleem zit volgens mij gewoon in DHCP, dat loopt op de een of andere manier vast.
Een firmware-update zou het kunnen verhelpen
Helaas brengen die eikels van Qtec (of Q-tec..whatever) geen firmware-updates uit
Maar misschien dat de fabrikant van jouw router dat wel doet..
Leave only footprints, take only memories
Ik klikte in mijn routerconfiguratie menu op firmware update, toen viel ie uit,dus ik mn modem weer aan/uit zetten, maar nu start ie helemaal niet meer op?
wat moet ik doen?
Ik kan dus helemaal niets meer met dat modem en inet nu weer via het oude USB modem(op 1 pc dus)