Hallo iedereen, ik heb sinds kort mijn Windows XP Home Edition opnieuw moeten installeren, nu is dit op zich niet erg als mijn internet het maar naar behoren doet. Hier schuilt mijn probleem, de Antivirus/Firewall die ik gebruik is Panda Platinum 7.0. Als ik de firewall functie aan heb staan kan ik niets/ niet snel uploaden. Ook speedtest.nl blijft maar hangen bij de uploadtest. Als ik de firewall uitzet gaat alles weer supersnel. Ik heb in de firewall settings al gekeken of alle poorten voor IE en Generic host process openstaan. Hier geen problemen. Heeft iemand misschien de oplossing voor me, zodat ik Panda kan blijven draaien?
Verwijderd
Heeft dat stuk software ook een manier om het algehele security level te regelen? Zo ja, zet die eens omlaag.
En heb je de ingebouwde firewall van Windows XP aanstaan? Zo ja, zet die eens uit.
En heb je de ingebouwde firewall van Windows XP aanstaan? Zo ja, zet die eens uit.
Bedankt voor je reply, ik keek en zag dat de WXP firewall niet aan stond en dat Panda geen algehele security instelling heeft. Het is echt vreemd, aangezien de settings van mijn firewall op "go go go" staan en de firewall alleen mijn upload zeer beperkt. Mijn download blijft hetzelfde.
Een kick speciaal voor de persoon die een oplossing voor mijn probleem heeft
.
Heeft niemand een oplossing voor me?
Hulp is zeer gewaardeerd! Alvast bedankt mocht iemand reageren
.
*snik Alsjeblieft kan iemand me helpen, het is zo irritant om steeds mijn firewall uit te moeten zetten en dus onveilig te zijn om een bestand te kunnen uploaden. Ik zou het echt op prijs stellen als iemand een oplossing heeft.
[ Voor 7% gewijzigd door Slofsky op 20-04-2004 21:35 ]
Verwijderd
Panda Support al eens gemaild?
Of op de Panda site bij known issues gekeken en dergelijke?
Of op de Panda site bij known issues gekeken en dergelijke?
Bedankt voor je reply. De supportsectie laat al een lange tijd niets van zich weten en in de knowledge base wordt er geen woord gerept over mijn probleem
.
tijd dan voor een andere firewal mischien.
personal firewal van kerio vind ik persoonlijk best fijn
personal firewal van kerio vind ik persoonlijk best fijn
Verwijderd
mss kan je het volgende proberen voor je overstapt:
dubbelklik op de panda in je tray
permanente firewallbescherming ->configureer
programma's met toegang tot internet -> configureer
vink "toon Operating systeem programma's" aan
kijk dan in de lijst of er dingen geweigerd zijn
indien zo zet dan op vraag
probeer nog eens te uploaden, en dan is er een goede kans dat em komt vragen of
je een bepaalde service op internet wil toelaten.
succes
dubbelklik op de panda in je tray
permanente firewallbescherming ->configureer
programma's met toegang tot internet -> configureer
vink "toon Operating systeem programma's" aan
kijk dan in de lijst of er dingen geweigerd zijn
indien zo zet dan op vraag
probeer nog eens te uploaden, en dan is er een goede kans dat em komt vragen of
je een bepaalde service op internet wil toelaten.
succes
Verwijderd
Probleem van dezelfde strekking als TS:
Heb Panda Plat. geïnstalleerd, maar na installatie en enablen firewall kom ik internet niet eens meer op.
Instellingen in programma nagekeken, schijnt te kloppen (volgens de handleiding)
IP range vrijgegeven en ook Mac-adress geprobeerd (van de pc zelf).
Computer zit achter een Router, kan het zijn dat ik het IP/Mac van de router ook moet vrijgeven?
systeem is WinXP pro, SP2. Firewall van SP2 staat uit.
Heb Panda Plat. geïnstalleerd, maar na installatie en enablen firewall kom ik internet niet eens meer op.
Instellingen in programma nagekeken, schijnt te kloppen (volgens de handleiding)
IP range vrijgegeven en ook Mac-adress geprobeerd (van de pc zelf).
Computer zit achter een Router, kan het zijn dat ik het IP/Mac van de router ook moet vrijgeven?
systeem is WinXP pro, SP2. Firewall van SP2 staat uit.
Pagina: 1