Hallo,
Gister is een mailtje naar me gestuurd, net lees ik dat mailtje. Dat mailtje komt van mijn hoster vandaan, in dat mailtje stond het volgende:
Nu is mijn vraag, kan een ander bedrijf zonder toestemming van mijn hoster die het domein geregistreerd heeft de gegevens van het domein aanpassen. En wat kan ik hier nu aan doen, kan ik als ik een nieuw domein zou registreren de kosten kunnen verhalen bij mijn hoster?
Gister is een mailtje naar me gestuurd, net lees ik dat mailtje. Dat mailtje komt van mijn hoster vandaan, in dat mailtje stond het volgende:
De site is overgenomen op een of andere manier door hackers-direct (hg-hosting.com)Bericht van Bap J Karreman (info@colinks.com).
Onderwerp: Uw site
ip-adres "xxx.xxx.xxx.xxx"
LS,
Door omstandigheden zal uw site vanaf morgen niet meer op onze dns draaien, buiten onze schuld.
Het probleem zou op te lossen zijn door bereboot.net of bereboot.nl te registreren, en de site door te verwijzen.
Laat mij weten, ik heb geprobeerd op allerlei manieren in contact te komen maar het blijkt niet mogelijk te zijn op een andere dan deze manier bij u uit te komen.
Met vriendelijke groeten
Bap J karreman Administratie
070-3990424
Nu is mijn vraag, kan een ander bedrijf zonder toestemming van mijn hoster die het domein geregistreerd heeft de gegevens van het domein aanpassen. En wat kan ik hier nu aan doen, kan ik als ik een nieuw domein zou registreren de kosten kunnen verhalen bij mijn hoster?