Ik heb net mijn Asus A7N8X de luxe 2.0 moederbord omgeruild omdat hij een bekend opstart probleem had .
Nu heeft men mij een Zoals hun beweren een splinter Nieuw Asus A7N8X de luxe 2.0 bord gegeven . En uiterlijk klopt dat ook .
Maar het bord gedraagt zich als een Asus A7N8X-X 2.0 moederbord .
De digitale uitgang word niet herkend en de soundstorm geluidskaart ook niet en de leuke vrouwen stem bij het opstarten is er ook niet en tijdens het opstarten staat er duidelijk dat er een Asus A7N8X-X bios in zit .
Ook het programma asus update geeft dat aan .
Maar het is tog echt aan de buiten kant een Asus A7N8X de luxe 2.0 bord .
Nu krijg ik daar dus niet de Asus A7N8X de luxe 2.0 bios in geflahst omdat hij dan de melding geeft dat : The program file's part number does not match with your system! .
Iemand een idee hoe ik tog de juiste bios er in krijg want de winkel is verder niet meer bereid te help lijkt het wel .
Het gaat hier om een bord van Computerland in Amsterdam .
Nu heeft men mij een Zoals hun beweren een splinter Nieuw Asus A7N8X de luxe 2.0 bord gegeven . En uiterlijk klopt dat ook .
Maar het bord gedraagt zich als een Asus A7N8X-X 2.0 moederbord .
De digitale uitgang word niet herkend en de soundstorm geluidskaart ook niet en de leuke vrouwen stem bij het opstarten is er ook niet en tijdens het opstarten staat er duidelijk dat er een Asus A7N8X-X bios in zit .
Ook het programma asus update geeft dat aan .
Maar het is tog echt aan de buiten kant een Asus A7N8X de luxe 2.0 bord .
Nu krijg ik daar dus niet de Asus A7N8X de luxe 2.0 bios in geflahst omdat hij dan de melding geeft dat : The program file's part number does not match with your system! .
Iemand een idee hoe ik tog de juiste bios er in krijg want de winkel is verder niet meer bereid te help lijkt het wel .
Het gaat hier om een bord van Computerland in Amsterdam .
Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram