spontane reboot

Pagina: 1
Acties:

• bvk007
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:38
Ik heb gisteren een nieuwe 120 gb s-ata hdd gekocht en bij m'n bestaande configuratie gezet.

bestaande config:

mobo: asus p4p800 non-deluxe
proc: p4 2,8 HT
mem: corsair twinx 32x64 cas2
video: radeon 9700 pro
hdd 1: maxtor 80 GB 2mb P-ata
hdd 2+3: WD 120 gb 8mb S-ata (RAID 0) (1 ervan is dus nieuwe)
raid-controller: intel
cd brander : lite-on
dvd brander : asus

Ik had de hdd erin gezet en netjes raid 0 geconfigureerd, toen windows geinstalleerd dat ging allemaal goed, daarna heb ik data van m'n 80 gb naar een partitie op m'n raid array gekopieerd en toen startte die spontaan opnieuw op, ik dacht dat het in de voeding zat en ik dus een nieuwe voeding gekocht. Oude levicom 350 W eruit nieuwe aopen x-power 400 W erin, en nog steeds hetzelfde probleem.

Verwijderd

Ik heb vroeger ook wel is gehad dat me pc af en toe zomaar ging rebooten..dat had me broer toen opgelost door de pc snelheid aan te passen in de bios...ik kan wel is voor je navragen wat hij precies gedaan heeft? Het heeft iig wel geholpen.

Verwijderd

wat zijn je temps een voltlijnen met die 400W

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zet eens in Windows XP uit ( Ik neem aan dat je dat gebruikt ) dat hij moet rebooten bij een BSOD, en vertel dan eens wat je ziet ?

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

• bvk007
Het is al opgelost (I think) iig ik had m'n maxtor 80gb schijf in een cooldrive zitten en hij werd 60 graden, nu is ie verplaatst en wordt ie full load 48 graden, en hij draait nu al een dag stabiel.

Bedankt voor de reacties

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:36

Japie.G

Colour Classic

Ik heb het ook gehad, en was ook zo dat hij zo af en toe toevallig een paar dagen wel bleef draaien, lag uiteindelijk aan de voeding ;)

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• bvk007
ShereKahn schreef op 19 april 2004 @ 09:50:
Ik heb het ook gehad, en was ook zo dat hij zo af en toe toevallig een paar dagen wel bleef draaien, lag uiteindelijk aan de voeding ;)
En die is dus net vervangen, maar ik heb dus gestresstest en hij doorstaat nu alles met succes.
Pagina: 1