Toon posts:

XP2500+ unlocken

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag mijn xp2500 unlocken, Maar kwam tot de ontdecking dat alle L1 bruggen netjes verbonden zijn. Toch kan ik de multiplier niet veranderen in de BIOS.

Is dit een "unlockbare" CPU, is het he tmoederbord, of maak ik nu een grove fout?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Wat is de datum van je proc? Grote kans dat hij niet te unlocken is namelijk.

Lees ook [rml][ Discussie] Gelockte AMD CPU's[/rml] eens door ;)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Als hij na 0339 (dat was het toch? Of 0340?) komt, dan heb je pech. Hij is dan niet te unlocken...

Je kan die datum vinden op je processor, op dat zwarte stikkertje, hij staat in de OPN.

Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/reviews/cpu/amd/athlonxp/2200P/opn.jpg

Op deze foto is dat dus 0215, in de onderste regel.

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
De meeste zijn na 0339 gelockt, maar er zijn een paar gevallen van in 0335 ook al. Maar na 0340 zijn ze zowat allemaal gelockt. :(
Je kan hem wel modden naar een mobile en dan in windows de mp instellen, kijk daarvoor eens in dit topic: [rml][ OC] athlon xp mp change on the fly[/rml]

Verwijderd

ik heb ook een 2500+ barton maar ik kan dus nergens in de BIOS mijn fsb of mp instellen kan ik dan uberhaupt wel oc'en ???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 23:12:
ik heb ook een 2500+ barton maar ik kan dus nergens in de BIOS mijn fsb of mp instellen kan ik dan uberhaupt wel oc'en ???
Ja, soms zitten op borden jumpers voor de fsb en soms ook voor de MP. ;)
Je kan toch er een mobile van modden en dan wel MP vrij instelbaar :9

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Rainier: het is niet de bedoeling dit topic even te 'misbruiken' voor je basic vragen. FF wat meer zelfonderzoek is nooit weg hoor :/ Dit is een forum van tweakers, en daarvan wordt toch echt enige inzet en uitzoekwerk verwacht. Aangezien dit topic dus niet bedoeld is om even basic vraagjes te dumpen, gaat deze dicht.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.