Toon posts:

Olympus C150 lege batterijen?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn digitale camera. Het betreft een Olympus C150, als ik namelijk mijn camera ongeveer 2 dagen niet heb gebruikt zijn de batterijen leeg terwijl het gewoon goede, pas opgeladen NiMH 2200 mAh batterijen zijn die wanneer ze er net inzitten en ik foto's ga maken (bijvoorbeeld op een feest) ze de hele avond meegaan met het schermpje aan.
Weet iemand hoe dit kan? ik begrijp het niet het lijkt wel of de camera aanstaat terwijl het klepje dichtzit en er geen lampjes branden.

Verwijderd

Er zijn IMO 2 mogelijkheden:

1-Er is een defecte batterij bij, probeer ze in een ander apparaat
2-Je camera trekt stroom terwijl die uit staat, haal ze eruit na gebruik en kijk of het beter wordt

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 17:50:
Er zijn IMO 2 mogelijkheden:

1-Er is een defecte batterij bij, probeer ze in een ander apparaat
2-Je camera trekt stroom terwijl die uit staat, haal ze eruit na gebruik en kijk of het beter wordt
1-Lijkt me sterk want ik heb het met welke combinatie ik ook gebruik (8 batterijen)
2-Daar heb ik zelf ook aan gedacht maar dan zou ik graag een verklaring horen van iemand, want tot voor kort had ik het probleem niet.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Op sommige camera's zit een instelling waardoor je ze eigenlijk meteen kan gebruiken, hierdoor staat de camera eigenlijk altijd aan/standby.
Dit is gedaan omdat het 'opstarten' bij sommige camera's relatief lang duurt.

Op sommige modellen kan je deze instant-aan mode uit zetten maar ik weet niet of dat ook bij dit model kan. Als het kan, dan staat het vast wel in de handleiding.

Senile! Senile Oekaki

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

2-Daar heb ik zelf ook aan gedacht maar dan zou ik graag een verklaring horen van iemand, want tot voor kort had ik het probleem niet.
Het is een elektronisch apparaat. Die gaan wel eens vaker kapot, en de verklaring is dan niet altijd relevant.

Alors.