Toon posts:

Mp3 afspelen op Dvd speler werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb diverse mp3 bestanden op een dvd gebrand met behulp van Nero, nu als ik deze in mijn dvd speler doe krijg ik als melding "kan deze dvd niet afspelen"
Wat heb ik fout gedaan.

Ps mijn dvd ondersteund mp3 files het afspelen daarvan.....

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:31
Als je DVD-speler het echt kan afspelen zal het vast ook wel in de handleiding staan hoe dat moet. Ik gok er in ieder geval op dat je goed moet werken met mappen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

jah maar er zijn vaak problemen met mp3 dvds, vaak spelen dvd spelers die niet/moeilijk.. dus je zal ze gewoon op cd moeten zetten..

Verwijderd

Topicstarter
December schreef op 17 april 2004 @ 17:20:
Als je DVD-speler het echt kan afspelen zal het vast ook wel in de handleiding staan hoe dat moet. Ik gok er in ieder geval op dat je goed moet werken met mappen :)
Map audio maken of zoiets??????

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Je DVD speler ondersteunt het alleen op CD-R waarschijnlijk. Je kunt dat checken op dvdrhelp.com in de compatibility list. Alleen de nieuwere DVD spelers op de markt ondersteuen doorgaans MP3-DVDs

Wat voor DVD speler heb je dan? Misschien wel handig dat je dat soort cruciale info er voortaan bij zet...

[ Voor 22% gewijzigd door LuNaTiC op 17-04-2004 17:24 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
LuNaTiC schreef op 17 april 2004 @ 17:24:
Je DVD speler ondersteunt het alleen op CD-R waarschijnlijk. Je kunt dat checken op dvdrhelp.com in de compatibility list. Alleen de nieuwere DVD spelers op de markt ondersteuen doorgaans MP3-DVDs

Wat voor DVD speler heb je dan? Misschien wel handig dat je dat soort cruciale info er voortaan bij zet...
Mijn dvd is een sony DAV s550

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:27
Ik heb even gezocht op Sony.com en er is nergens te vinden dat je DVD-speler ook MP3 vanaf DVD kan afspelen. De meeste DVD-spelers kunnen dit alleen vanaf CD-R(W).

Ticking away, the moments that make up a dull day

Pagina: 1