one more thing...
Verwijderd
in theorie mag het niet. in de praktijk gaat er eigenlijk niets mis, zolang je maar wacht tot het dataverkeerlampje uit is.
beetje hetzelfde als met pcmcia zeg maar.
beetje hetzelfde als met pcmcia zeg maar.
Hmm ik hotswap altijd gewoon net als Met USB sticks gaat altijd prima
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Onder Windows Xp gaat het met USB sticks wel, goed maar probeer dat eens met een USB stick en Windows 9x of 2000SithWarrior schreef op 17 april 2004 @ 15:56:
Hmm ik hotswap altijd gewoon net als Met USB sticks gaat altijd prima
https://powershellisfun.com
True daar kwam ik tijdje terug ook achter, iets op USB stick gezet onder 2k kwam ik ergens anders ik kijken op die USB stick, weg
dus onder 2k kan je dat idd beter maar niet doen.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
onder '98 kan ik anders altijd normaal m'n USB stick erin en eruit halen als hij gewoon aanstaat hoor... wel ff de bijbehorende software geïnstalleerd natuurlijk, anders herkend hij helemaal niets
duw ik 'm vervolgens in de XP-bak dan kan ik 'm normaal uitlezen
Leeg - Sinds 20180907
Het zelfde geld met de USB sticks die ik hier heb gehad in m'n Win2k doosje.Chillz schreef op 17 april 2004 @ 16:55:
onder '98 kan ik anders altijd normaal m'n USB stick erin en eruit halen als hij gewoon aanstaat hoor... wel ff de bijbehorende software geïnstalleerd natuurlijk, anders herkend hij helemaal niets
Wellicht maakt het uit welk type je hebt. En uiteraard er niet uit trekken als er activiteit is.
🌞🍃
Verwijderd
Het verschil tussen XP en 2000 qua hotswappability komt volgens mij doordat XP standaard geen write-cache aanzet voor die dingen en 2000 wel.
Wat dat voor gevolgen heeft onder 2000 als het OS de cache nog niet geflushed heeft naar de kaart en je de kaart er uit haalt kun je zelf wel inschatten neem ik aan
Wat dat voor gevolgen heeft onder 2000 als het OS de cache nog niet geflushed heeft naar de kaart en je de kaart er uit haalt kun je zelf wel inschatten neem ik aan
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 17:12 ]
Heb je het over die cardreader van de Aldi?MLO2 schreef op 17 april 2004 @ 15:44:
Ik heb afgelopen week een Cardreader gekocht en nou is mijn vraag, kan ik met deze Compactflashkaarten hotswappen? of moet ik hem dan eerst releasen en daarna een nieuwe CF kaart erin doen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
inderdaad 
bedankt voor de tips tot nu toe al, ik trek gewoon de CFjes eruit nu, en als het hele apparaat eruit moet, dan safely remove ik hem wel
bedankt voor de tips tot nu toe al, ik trek gewoon de CFjes eruit nu, en als het hele apparaat eruit moet, dan safely remove ik hem wel
one more thing...
klopt helemaal; die buffer van 2k gooit roet in 't eten.Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 17:12:
Het verschil tussen XP en 2000 qua hotswappability komt volgens mij doordat XP standaard geen write-cache aanzet voor die dingen en 2000 wel.
Ken je die ook uit zette?HunterPro schreef op 18 april 2004 @ 13:32:
[...]
klopt helemaal; die buffer van 2k gooit roet in 't eten.
404 Signature not found
Pagina: 1