Ik weet niet wie er ineens met hemel en hel is gaan smijten, maar wie zegt dat het dat is ?
En arrogant om te denken dat er leven na de dood is ? Ik vind het ook arrogant om te denken dat we alleen in het universum zijn, maar tot voor kort dacht 99% van de westerse wereld toch echt zo...
Mensen die in een hiernamaals geloven zijn te zwak om te geloven dat het na hun dood afgelopen is. Alsof ze nog verder bestaan na hun "lichamelijke" leven.
Geloof heeft niets met zwak zijn te maken, iedere groep mensen 'gelooft' ergens in,
anders zou het geen groep zijn.
Het feit dat je zo graag nog verder wil bestaan komt alleen voort uit het feit dat je graag altijd wil bestaan. Maar dat kan niet. Druist in tegen de natuur.
Contradictie van de eeuw, graag voort willen bestaan druist in tegen de natuur...

Leef dit leven, omdat het je enige leven is. Leef het niet in het teken van iemand of iets anders. Je leeft niet als slaaf of dienaar, maar om je eigen grenzen te weerleggen.
Kan het niet meer met je eens zijn, maar als je je leven niet in het teken van iets of iemand anders wil leven, dan stel ik voor dat je nu meteen afscheid neemt van je studie. Mensen werken gemiddeld 40 jaar lang 40 uur per week in het teken van iets of iemand anders....
Gelukkig is deze discussie al duizenden keren eerder gevoerd en heeft niemand bewijs kunnen voeren voor wel, maar dus ook GEEN leven na de dood.
En dat gebeuren van zuurstof tekort van de hersenen veroorzaakt het witte licht verschijnsel enz enz, vind ik geen bewijs tegen. Dat is alleen maar het matteriële waarnaar gekeken wordt...Maar ik denk dat dat weer een heel andere topic is...