Ik wil op al mijn HTML pagina's (een paar duizend (vraag niet hoe, maar het is gewoon zo)) allemaal tellers toevoegen, zodat ik kan zien hoevaak er een pageview plaats vindt. Om dit allemaal met de hand te doen vind ik een beetje veel werk, weet iemand een programma, of heeft iemand een script waarmee dat mogelijk is????
Als je een goede host zoekt, die stats bijhoudt van alle pagina's dan krijg je daar je overzicht... (bijv bij www.webstekker.nl heb je dit)
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
[google=free site statistics] 
en dan loggen per pagina...
en dan loggen per pagina...
[ Voor 33% gewijzigd door faabman op 17-04-2004 15:28 ]
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!
dat is dus niet mijn probleem, ik heb al tellers (bij netstat), maar nu wil ik dat ALLE pagina's bijgehouden worden. Dus dat elke pageview wordt meegenomen. Dit zie je alleen als ik op ELKE pagina een teller heb staan. Nu wil ik in een stuk of 1000 HTML pagina's een stukje script toevoegen.
Mijn vraag is nu --> met welk programma zou ik dat toe kunnen voegen... Want met de hand is het veelsteveel werk voor mij
**dus voor de goede orde, bij al die pagina's komt hetzelfde stukje script. 1000 * hetzelfde dus, en niet 1000 * iets anders
Mijn vraag is nu --> met welk programma zou ik dat toe kunnen voegen... Want met de hand is het veelsteveel werk voor mij
**dus voor de goede orde, bij al die pagina's komt hetzelfde stukje script. 1000 * hetzelfde dus, en niet 1000 * iets anders
[ Voor 16% gewijzigd door burlapp op 17-04-2004 15:33 ]
De gemiddelde tekst editor kan dit al. Bijvoorbeeld EditPlus of Ultra-Edit.
Signature
programma en scriptrequests zijn hier niet toegelaten.
https://fgheysels.github.io/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()