Toon posts:

MSI KT4AV, kan in BIOS AGP snelheid niet veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer in de bios de agp speed te veranderen maar die is "greyed out" op auto. Ik snap eigenlijk niet waar dit aan ligt. Op de doos staat heel groot agp 8x, dus neem aan dat het allemaal wel goed moet zitten. Mis ik ergens een optie? Moet ik ergens iets updaten?

specs:
MSI KT4AV met xp2600+
512mb Kingston
Laatste 4in1 drivers
Radeon 9600XT

EDIT: de titel is dus eigenlijk niet goed want ik kan de agp speed helemaal niet veranderen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 15:24 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Title zo beter?

Heb je al gekeken hoe de AGP poort nu ingesteld staat? Dit kun je, als je het zo niet in het BIOS kunt vinden ook vaak softwarematig verifiëren.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Nouja als ik smartgart gebruik van mn radeon staat er agp speed: Off, ik kan die wel op 8 speed zetten, waarna die na de reboot gewoon weer op off staat.

edit: Titel perfect, bedankt =)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 15:43 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Merk je ook een snelheidsverschil tov anders PC's met vergelijkbare specs's? Welke drivers gebruik je voor de videokaart?
Abbadon schreef op 17 april 2004 @ 15:31:
Heb je al gekeken hoe de AGP poort nu ingesteld staat? Dit kun je, als je het zo niet in het BIOS kunt vinden ook vaak softwarematig verifiëren.
Welke snelheid van het AGP-slot wordt er aan gegeven in SiSoft Sandra oid?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga nu sisoft installeren, evenals 3dmark. dan heb ik een beetje vergelijkingsmateriaal. Ik maak me gewoon een beetje zorgen om die niet instelbare bios instelling, want dat werkt door tot in alles lijkt me

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:22

OMD

bios update moet het probleem verhelpen

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // RX9070 Hellhound

Verwijderd

Topicstarter
bios update gedaan.. geen resultaat

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 17:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
waar precies in sisoft kan ik zien hoe hoog de agp speed nu is? ik kan wel vinden wat de maximum snelheid is maar niet op welke deze nu staat

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

download Aida. Dat is gratis en veel overzichtelijker. (En het werkt ook op mijn bak zodat ik je makkelijker kan helpen ;))

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• The_Scarabial
  • Laatst online: 13-08 23:17

The_Scarabial

MTB for life!

kheb zelf dit mobo ook en kan de optie ook niet veranderen, draai gewoon een agp 8x kaart en werkt gewoon

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een agp8x kaart. Maar zo gauw ik de instelling in SMARTGART verander staat deze netjes weer terug als ik gereboot heb. En ik heb voor de rest wel alle drivers geinstalleerd (hyperion)

edit: Waar moet ik kijken in AIDA?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 17:50 ]

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-08 17:21
ik heb dit ook , zie sig welke mobo + vid.
misshcien kan het liggen aan dat ik toen in windows instalde eerst de catalyst had geinstall en daarna intel drivers?
Pagina: 1