Ik heb een tweede videokaartje in me PC gezet... De (antieke) S3 Virge/DX (4MB).
Toen ik me PC'tje opstartte Gaf me apparaatbeheer aan:
Dit apparaat start niet. (Code 10).
-
Toen ik hem verwijderd had uit me apparaatbeheer en hem weer ging toevoegen, kwam er in een keer ook een sm-buscontroller die hij niet kon vinden, maar als ik me PC reboot dan is die SM-buscontroller weer weg, maar mijn S3 werkt nog steeds niet. XP vindt wel de juiste software voor de videokaart.
Ik heb hem naast een Geforce 2 MX400 64 MB geplugd. Ik kan niet de laatste chipset software downloaden, want ik moet speciferen wat ik nodig heb en een sm-buscontroller staat er dus niet bij.
Wie kan mij helpen?
Moederbord: ECS K7S5A
CPU: AMD Athlon XP 1700+
mem: 2x 256 MB 266 DDR
HD: 40 GIEG maxtor 7200 rpm
WIN XP
Toen ik me PC'tje opstartte Gaf me apparaatbeheer aan:
Dit apparaat start niet. (Code 10).
-
Toen ik hem verwijderd had uit me apparaatbeheer en hem weer ging toevoegen, kwam er in een keer ook een sm-buscontroller die hij niet kon vinden, maar als ik me PC reboot dan is die SM-buscontroller weer weg, maar mijn S3 werkt nog steeds niet. XP vindt wel de juiste software voor de videokaart.
Ik heb hem naast een Geforce 2 MX400 64 MB geplugd. Ik kan niet de laatste chipset software downloaden, want ik moet speciferen wat ik nodig heb en een sm-buscontroller staat er dus niet bij.
Wie kan mij helpen?
Moederbord: ECS K7S5A
CPU: AMD Athlon XP 1700+
mem: 2x 256 MB 266 DDR
HD: 40 GIEG maxtor 7200 rpm
WIN XP
[ Voor 6% gewijzigd door BlackBull op 17-04-2004 15:10 ]