twee videoplankjes...

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• BlackBull
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-07 15:51
Ik heb een tweede videokaartje in me PC gezet... De (antieke) S3 Virge/DX (4MB).

Toen ik me PC'tje opstartte Gaf me apparaatbeheer aan:

Dit apparaat start niet. (Code 10).
-

Toen ik hem verwijderd had uit me apparaatbeheer en hem weer ging toevoegen, kwam er in een keer ook een sm-buscontroller die hij niet kon vinden, maar als ik me PC reboot dan is die SM-buscontroller weer weg, maar mijn S3 werkt nog steeds niet. XP vindt wel de juiste software voor de videokaart.

Ik heb hem naast een Geforce 2 MX400 64 MB geplugd. Ik kan niet de laatste chipset software downloaden, want ik moet speciferen wat ik nodig heb en een sm-buscontroller staat er dus niet bij.

Wie kan mij helpen?

Moederbord: ECS K7S5A
CPU: AMD Athlon XP 1700+
mem: 2x 256 MB 266 DDR
HD: 40 GIEG maxtor 7200 rpm
WIN XP

[ Voor 6% gewijzigd door BlackBull op 17-04-2004 15:10 ]

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:04

Entity

9000rpm

Ik heb ook een tijdje met dual monitor setup gewerkt. Ik wilde dit eerst ook met een S3 Virge kaartje doen. Onder Windows 98 werkte dit namelijk prima, maar onder Windows XP kreeg ik dat ook niet goed aan de praat. Hier heb ik meer soortgelijke ervaringen van gehoord overigens, dus het zou best kunnen dat het helemaal niet wil werken on XP met een S3 Virge kaart.

Ik heb toen een goedkope TNT2 gekocht en die werkte perfect!

[ Voor 9% gewijzigd door Entity op 17-04-2004 15:13 ]

Verwijderd

Zorg ervoor dat in je bios staat ingesteld dat je pci-videokaart de primaire videokaart is. Dan zou het opgelost moeten zijn.

• BlackBull
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 15:14:
Zorg ervoor dat in je bios staat ingesteld dat je pci-videokaart de primaire videokaart is. Dan zou het opgelost moeten zijn.
yes :D bedankt :D

• BlackBull
hoe kan ik mijn start balk doortrekken? naar mijn tweede monitor? of miss wel een tweede startbalk?

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:47
BlackBull schreef op 17 april 2004 @ 15:43:
of miss wel een tweede startbalk?
Dat kan met Ultramon.

• BlackBull
Dat Ultramon is een leuk proggie :D je kan ook voor elke monitor een aparte achtergrond en screensaver kiezen.

Nu ben ik op zoek naar een beetje mooie dingetjes voor me MP3'tjes... op een minisysteem zitten vaak van die leuke lichies die mee fleppen op je geluid... naar zo'n proggie ben ik op zoek... iemand enig idee?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Deze topic begon met een echte zoekvraag en werd voorgezet met nog meer zoekvraagjes. BlackBull, gebruik de search eens, of Google, of wat dan ook, maar een beetje meer eigen inzet wordt op prijs gesteld :o

[ Voor 5% gewijzigd door dion_b op 17-04-2004 17:55 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.