[2k3] Probleem met Activatie van Windows 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Hallo,

Ik heb thuis een Windows 2003 server staan die ik moet activeren. Nu heb ik dat vandaag gedaan via de telefoon. Ik heb alles goed ingevult, maar telkens als ik de server herstart krijg ik de melding dat ik Windows moet activeren. Als ik dan op YES klik krijg ik het scherm van Windows Activeren (ofzow) voor me en dan word er gezegd dat ik hem al heb geactiveerd. Ik kan dan alleen maar op QUIT drukken.

Nu begin ik hier onderhand erg de "pest" aan te krijgen, aangezien de server elke avond afgesloten word. Ik moet nu dus telkens als ik de server herstart op YES klikken als ik Windows wil activeren, maar dan krijg ik dus telkens te zien dat ie al geactiveerd is en dan kan ik dus alleen maar op QUIT drukken.
Ik moet dit dus nu elke dag doen, en daar krijg ik dus behoorlijk de pest aan.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:51
Microsoft weer bellen? Knowledge base checken?

• AMDathlonxp
Archie_T schreef op 17 april 2004 @ 14:21:
Microsoft weer bellen? Knowledge base checken?
Ik kan helaas niks vinden bij de Knowledge Base 8)7

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:51
AMDathlonxp schreef op 17 april 2004 @ 14:28:
[...]

Ik kan helaas niks vinden bij de Knowledge Base 8)7
Ok, maar bellen is toch ook nog steeds een optie? Ik bedoel ze bijten niet bij MS en ze hebben mij altijd goed geholpen bij dit soort problemen.

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En activatie via internet kan niet ? anders kun je dat even proberen mischien dat het dan werkt ? Ik heb iig goede ervaringen met 2K3 en activatie via internet.

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Verwijderd

Sowieso staan activatiefouten altijd in je Event Logs. Post daar eens een aantal van :)

• AMDathlonxp
Ghostrider(NL) schreef op 17 april 2004 @ 14:33:
En activatie via internet kan niet ? anders kun je dat even proberen mischien dat het dan werkt ? Ik heb iig goede ervaringen met 2K3 en activatie via internet.
Maar hoe kan ik hem dan opnieuw activeren?

Als ik dan op YES klik als ie vraagt of ik hem wil activeren, dan kan ik alleen maar io QUIT drukken, meer niet :(

• AMDathlonxp
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 14:36:
Sowieso staan activatiefouten altijd in je Event Logs. Post daar eens een aantal van :)
Ik zie alleen wat WARNINGS staan bij Windows Product Activation.

Het gaat daar allemaal over dat mijn Windows versie verloopt over 357 dagen.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Heb je een trial versie gedownload van MS? Zo ja, dan heb je 2 opties

1. Kopen
2. op internet zoeken :) (De niet lief doen kant op dus)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• AMDathlonxp
Illegal_Alien schreef op 17 april 2004 @ 16:07:
Heb je een trial versie gedownload van MS? Zo ja, dan heb je 2 opties

1. Kopen
2. op internet zoeken :) (De niet lief doen kant op dus)
Ik kon hem ook activeren net zoals de betaalde versie. Dat maakt toch niet uit.

Ik heb dus zo'n trial van 1 jaar, maar mijn server leven nooit een jaar, dus ik installeer hem regel matig opnieuw (meestal om de 4 maanden word hier bij mij een pc geinstalleerd >:) )

Maar weet niemand wie dit probleem kan oplossen?

[ Voor 7% gewijzigd door AMDathlonxp op 17-04-2004 18:24 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

AMDathlonxp, deze vraag begint een beetje de verkeerde kant op te gaan. Microsoft is de enige die jouw activatieproblemen op kan lossen; en wij kunnen je op GoT helaas niet helpen. Mocht je voor jezelf kunnen verantwoorden dat je de producten van Microsoft illegaal gebruikt dan wil ik je hierbij vragen om problemen hiermee niet ons probleem te maken :) De manier om dit op de lossen zal je op GoT niet te horen zal krijgen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.