Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Losse PCI dingen hebben meestal een wat hogere kwaliteit dan de gemiddelde onboardzut, dus dan is het aan te raden om die te gebruiken. Bij je netwerkgedoe moet je eens kijken wat sneller werkt, want 3Com is een goed merk, maar onboard heb je Gigabit snelheid
The devil is in the details.
Dit is écht een kwestie van zelf proberen. Ik bedoel, als jij het geluid uit de ene kaart beter vindt dan de ander en je verneemt geen verschil in performance dan lijkt 't me een uitgemaakte zaak.
Zelfde geldt voor de NIC: proberen en klaaro. We kunnen hier wel hele theoriën ophangen wat beter zou zijn maar het is de praktijk die bepalend is en jij verkeert in de luxe positie dit allemaal in de praktijk te kunnen testen. Neem wat het beste 'aanvoelt' want er zullen geen grote verschillen zijn qua performance
Zelfde geldt voor de NIC: proberen en klaaro. We kunnen hier wel hele theoriën ophangen wat beter zou zijn maar het is de praktijk die bepalend is en jij verkeert in de luxe positie dit allemaal in de praktijk te kunnen testen. Neem wat het beste 'aanvoelt' want er zullen geen grote verschillen zijn qua performance
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Als je al een live 5.1 hebt zou ik die er zeker in zetten. Ik was zwaar ontevreden over de geluidskwaliteit van de onboard sound dus heb er direct een audigy 2 ZS in gezet.
De LAN daarentegen is wel goed, nog geen rare dingen mee gezien.
Of onboard zwaarder is voor het systeem weet ik eigenlijk niet, lijkt me weinig uitmaken eigenlijk.
De LAN daarentegen is wel goed, nog geen rare dingen mee gezien.
Of onboard zwaarder is voor het systeem weet ik eigenlijk niet, lijkt me weinig uitmaken eigenlijk.
Ik weet dat de Onboard geluidschippies wel zorgen voor extra CPU belasting, na mijn weten heeft de nVidia Soundstorm dat niet. Volgens mij zit er gewoon zo'n bagger AC'97 op, en die geeft geen mooi geluid
(Mijn mening he
)... Ik zou lekker die Creative erin doen, en die Onboard LAN is ook wel OK
De onboard van de P4P800 is nou niet echt je dat. Ik zit zelf ook te twijfelen om een simpel SB kaartje te kopen, ben ik van een hoop ellende af. Stoort nog wel eens. Daarnaast is de NIC weliswaar Gigabit, maar die snelheden haal je toch niet over een normale PCI-bus waar het ding op zit, bovendien moet dan de rest van je netwerk ook Gb lan zijn. En die 3om is een hele goede hardware NIC....dat verschil zul je zeker merken. Vriend van me had een MSI board met ingebouwde NIC....toen hij er zijn siemens hardware NIC in stopte ging zijn performance als geheel een stuk omhoog
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Bedankt voor de replys
Het bevestigd inderdaad wat ik al dacht, ik heb inderdaad de luxe te kunnen kiezen, en ik heb zojuist besloten de addon kaarten te houden
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
Doet bij jou de usb 2.0 het wel ? Zoja, wat heb je gedaan om hem usb 2.0 te maken. Mijn vader heeft het probleem dat de usb hubs alleen op usb 1.1 werken..
Alleen de hubs of alles op 1.1? Service Pack 1 geinstalled en daarna de USB-controller opnieuw geinstalleerd in Apparaatbeheer?Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 20:44:
Doet bij jou de usb 2.0 het wel ? Zoja, wat heb je gedaan om hem usb 2.0 te maken. Mijn vader heeft het probleem dat de usb hubs alleen op usb 1.1 werken..
Toen waren beige computers heel gewoon.
Pagina: 1