Toon posts:

[Monitor] USB uitgang in monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat laatst eens naar mn computer te kijken en daar waren 3 uitgangen. de eerste 2 zijn natuurlijk stanaard (power en uitgang voor de computer) maar er zit ook een 3de uitgang bij, een USB uitgang. Nu vraag ik mij af waar die voor dient.

Mijn monitor is een Samsung Syncmaster 957DF

MVG Mark

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-08 20:38

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

Zullen er wel meer opzitten en dan is het een USB HUB

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:42
samsung site,.. heb je trouwens geen 957MB ipv dat andere (LM ofzo??)
http://www.samsung.com/Pr...Monitor_FlatCDT_957MB.htm
onderaan

sRGB
Selected models support sRGB, which stands for Standard RGB for the true compatibility among various color image peripherals. (Monitor/Printer/Plotter/Projector/Camcorder/DSC..)

dat kun je er volgens mij mee, dont kill me if im wrong..

Verwijderd

Topicstarter
Dus t maakt nie veel uit of je hem aangesloten hebt of niet, want ik heb maar 2 USB uitgangen in mn computer zitten en die hek eigenlijk nodig voor mn camera en webcam, anders moet ik steeds die stekkers omwisselen :?

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-07 09:25
probeer het eens?

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
sRGB
Selected models support sRGB, which stands for Standard RGB for the true compatibility among various color image peripherals. (Monitor/Printer/Plotter/Projector/Camcorder/DSC..)
Heel aardig, maar dat heeft niks met de USB aansluiting te maken ;)
dat kun je er volgens mij mee, dont kill me if im wrong..
...and he lived happily ever after :)

@TS: waar je USB aansluiting dan wél voor is weet ik niet. Ik vermoed dat je via USB het beeld kan verschuiven enzo (in feite de functioniteit van het OSD), maar meestal heb je hier wel speciale software van de monitorfabrikant voor nodig. Zat er toevallig een floppy/cdrom bij de monitor toen hij gekocht werd?
Overigens heb ik bovenstaande functionaliteit nog nooit op een monitor gezien zonder dat er ook meteen een USB-hub in de bak zat, maar ik ken verder dit type monitor ook niet.

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Waarschijnlijk is het een gewone usb poort, en dus ook als hub te gebruiken als je er een koopt, met usb kun je een x aantal hubs/apparaten achter elkaar schakelen.

Weet zeker dat Philips een aantal jaren geleden al monitoren met deze optie hadden.

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Verwijderd

yup..mijn LGs ook... en ik kan via usb kabel monitor instellen (alles wat je normaal via je crappy osd doet via windows... well ff wenne, want ook windows schuift mee :P )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 19:22:
yup..mijn LGs ook... en ik kan via usb kabel monitor instellen (alles wat je normaal via je crappy osd doet via windows... well ff wenne, want ook windows schuift mee :P )
dit is wel handig, maar zou het niet gewoon een usb hub zijn, sluit eens een kabel aan zou ik zeggen. (maar de hub functie natuurlijk wel als er nog meer usb poorten aanwezig zijn)

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Een USB-hub hoeft niet meer te zijn dan een stekkertje.... net als bij je een tv een splitter gebruikt. Dus het is een USB poort, en van elke USB poort kun je een hub maken, mits je een stekkertje oid gebruikt.

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02-2025

Schapie

Bleh...

Klopt wat er net over die philips gezegd wordt ik had een philips 107b (17') en met de usb aansluiting kon ik het beeld verschuiven enz. niet echt iets om je druk over temaken dus als het echt zo geweldig was dan werd het wel meer bebruikt denk je ook niet.

Is het btw een vierkant achtige aansluiting of een rechthoekige/platte ?

[ Voor 14% gewijzigd door Schapie op 17-04-2004 20:41 . Reden: aansluiting vraagje ]

No signature found

Verwijderd

Topicstarter
Oke, Bedankt mensen

Ben der nu een beetje uit dat dus eigenlijk nergens voor dient (belangrijks dan he 8)7 )

Owjah en Schapie: Tis een vierkante aansluiting B)

MVG, Mark
Pagina: 1