Goedkope boomboxen v/d Gamma

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008

• Terabit
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-04-2025
Heyz..

ik zag laatst weer een folder van de Gamma met daarin een zet van 2 boomboxen die ze voor een euro of 25 de deur uit doen..
Ik hoorde meer mensen zeggen dat ze erg tegenvielen.. is da ook zo?

kbedoel, ik heb nu een 20 jaar oude receiver (Kenwood kr-2600), ik meen 125 W.
Met een stel oude boxen, ook meer dan 20 jaar oud, waarvan de boxjes ook al dik zijn ingescheurd..
Opzich vind ik het een prachtige receiver en er kom naar mijn mening perfect geluid uit..
nu kan ik alleen niet veel meer met die boxen dus dacht ik aan die dingen van de Gamma.
Ze hoeven van mij niet zo gigantisch hard te gaan, maar kvind et wel belangrijk dat er een beetje kwaliteit geluid uitkomt, en niet dat je het gevoel hebt dat je een mp3tje met 48 KBPS afspeeld terwijl hij eigenlijk 192 KBPS is..

redelijke koop?

Verwijderd

nee het is echt bagger.
ik denk dat die oude gescheurde dingen beter klinken, ga eens kijken voor en leuke tweedehands zet op marktplaats ofzo.
dan heb je goed spul meestal oor hetzelfde geld

Verwijderd

Tjah wat denk je zelf? Op dit gebied is goedkoop niet altijd duurkoop maar voor €25,- kan je nooit een redelijke geluidskwaliteit verwachten imho.

Een beetje speaker zit toch op een 150+ p.s. Maar dat zal wel wat te duur zijn :)

Overigens is het hard gaan niet het probleem bij boomspeakers, maar de kwaliteit wel :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 15:35 ]

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Als je het toch niet te duur vind kan je wellicht voor die €25,- die boxen eens kopen en voorzien van een ander filter, wil ook nog wel eens helpen.

Meh ...

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-07 15:28

bonzz.netninja

Niente baffi

Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 15:34:

Een beetje speaker zit toch op een 150+ p.s. Maar dat zal wel wat te duur zijn :)
doel je op boomboxen op normale speakers, want dan wil ik je graag even tegenspreken, Mijn zelfgebouwde 2weg tafel speakers klinken way veel beter dan veel wat ik in winkel heb gehoord. Ze waren samen 140 euro

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Terabit schreef op 17 april 2004 @ 14:05:
Heyz..

ik zag laatst weer een folder van de Gamma met daarin een zet van 2 boomboxen die ze voor een euro of 25 de deur uit doen..
Ik hoorde meer mensen zeggen dat ze erg tegenvielen.. is da ook zo?
Wat denk je zelf voor 25,-??? een normaal speaker setje voor in een auto ben je al zo'n 130,- voor 2 stuks kwijt en dan heb je nog maar een normale speaker.

Dus een boombox van 25,- is bagger ding

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:56
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 15:34:
Tjah wat denk je zelf? Op dit gebied is goedkoop niet altijd duurkoop maar voor €25,- kan je nooit een redelijke geluidskwaliteit verwachten imho.

Overigens is het hard gaan niet het probleem bij boomspeakers, maar de kwaliteit wel :)
Speakers van 150 euro pst zijn natuurlijk bullshit met de reciever die ie heeft he..

Maargoed, ik zou denk ik inderdaad op zoek gaan naar een leuk 2e hands setje of zelf wat proberen te bouwen. (Kan ook low budget) en me verre houden van 'boomboxen' ... Tenminste, als je van plan bent 'normaal' muziek te luisteren.

[ Voor 6% gewijzigd door Charly op 17-04-2004 15:50 ]

Verwijderd

Ook hier zijn de reacties niet echt positief. Maar al wil je het zeker weten kun je het beste even langs de Gamma gaan en zorgen dat je ze kan beluisteren (weinig kans denk ik) of een set kan halen en als ze niet bevallen gewoon terug brengen.

Dat kan normaal gesproken wel, maar voor de zekerheid kun je het nog even navragen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.