Na het opnieuw aanmaken van een Array met arconfig van Adaptec voor m'n Adaptec 1000 Array Controller (met 5 SCSI HDD's). Krijg ik telkens bij het installeren van Windows 2000 de volgende melding. Na het zelf toevoegen van de juiste drivers met F6 (want Windows 2000 ziet de kaart niet automatisch wat ik eigenlijk al vreemd vind). Nadat alle drivers geladen worden is de laatste melding:
Setup is starting Windows 2000
Daarna volgt er een BSOD:
*** STOP: 0x0000007B (0xF4063848, 0xC0000034, 0x00000000, 0x00000000)
INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE
If this is the first time you've seen this Stop error screen,
restart your computer. If this screen appears again, follow these steps:
Check for virusses on your computer. Remove any newly installed harddrives or hard drive controllers.
Chech your hard drive to make sure it is properly configured and terminated. Run CHKDSK /F to check for hard
drive corruption, and then restart your computer.
Refer to your Getting Started manual for more informaton on troubleshooting Stop errors.
Ik moet het systeem dan hardmatig uitzetten want zelfs een druk op de reset knop werkt niet.
Hiervoor heeft er trouwens een werkende versie van Windows NT 4.0 op gestaan.
Ik ben nu al een week aan het klooien en kom er niet uit. Ook het uitvoeren van een low level format op de HDD's heeft niet geholpen.
Setup is starting Windows 2000
Daarna volgt er een BSOD:
*** STOP: 0x0000007B (0xF4063848, 0xC0000034, 0x00000000, 0x00000000)
INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE
If this is the first time you've seen this Stop error screen,
restart your computer. If this screen appears again, follow these steps:
Check for virusses on your computer. Remove any newly installed harddrives or hard drive controllers.
Chech your hard drive to make sure it is properly configured and terminated. Run CHKDSK /F to check for hard
drive corruption, and then restart your computer.
Refer to your Getting Started manual for more informaton on troubleshooting Stop errors.
Ik moet het systeem dan hardmatig uitzetten want zelfs een druk op de reset knop werkt niet.
Hiervoor heeft er trouwens een werkende versie van Windows NT 4.0 op gestaan.
Ik ben nu al een week aan het klooien en kom er niet uit. Ook het uitvoeren van een low level format op de HDD's heeft niet geholpen.