Toon posts:

Synchronisatie Psion Series 5MX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand het voor elkaar gekregen zijn / haar Psion Series 5MX te synchroniseren met Outlook 2000 / Lotus Organizer 5 (99)?

Officieel wordt het (nog) niet ondersteund, en het synchronisatie programma (PsiWin) instellen op Outlook 97 heeft bij mij niet gewerkt...

Alvast bedankt!

• wiewatwaar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 15:05

wiewatwaar

whatever

Ik draai zelf met Outlook98 en PsiWin2.3 Verschillende keren geinstalleerd en het enige wat je tegen komt is het selecteren van de COM poort. Misschien iets specifieker met je probleemomschrijving

Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik sync mijn Revo met Outlook 2000. Dat werkt prima. Onder W98 en Windows 2000 overigens allebei geen punt.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Verwijderd

Een gebruiker hiero heeft hetzelfde probleem. (alleen met Outlook 2000 dan)Dus heb ik voor hem contact opgenomen met Psion Nederland en die wisten mij te melden dat voor het eind van het jaar hiervoor een update beschikbaar zou zijn. Echter, tot op heden is dat niet het geval. Volgens Psion is het voorlopig nog gewoon even afwachten.....:(