[Canon a70] Haar tussen LCD en beschermlaag

Pagina: 1
Acties:

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Topicstarter
Ik heb een haar tussen de beschermlaag van het LCD scherm van mijn a70 en het LCD zelf zitten. Ik heb geen idee hoe die ertussen kon komen, want ik kan hem er ook niet uitkrijgen :'( eruitwrijven lukt niet, en als ik het hele berschermlaag sticker eraf probeer te trekken ben ik bang dat ik hem stuk maak...

hmm heb mijn mijn webcam een plaatje proberen te maken, is helaas niet erg scherp

Afbeeldingslocatie: http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/haar.jpg

ik heb hem in new york gekocht op vakantie, dus ik weet niet hoe het hier met de garantie zit, jammer, maar misschien heeft een tweaker dit probleem ook gehad en weet die hoe je het haartje weg kunt halen?

你还记得吗 记忆的炎夏

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 13:05

job

sindskort heb ik ook iets tussen de beschermlaag en lcd zitten.
bij mij zit er een stofje tussen. Hoe dat ding daar komt is mij een raadsel.
Je zou denken dat die camera toch aardig stofdicht zijn. maar blijkbaar niet.

Wat ik er aan doe? verder niets. niet op letten.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:05

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Laten zitten, als je 'm los haalt krijg je er nog meer stofdeeltjes in. Of je moet een operatiekamer bij de hand hebben waar je het steriel kunt doen. ;)

In een dampige badkamer kan het volgens mij ook. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:19
Gewoon openschroeven in een niet al te stoffige ruimte lijkt me.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Topicstarter
Dr. Strangelove schreef op 17 april 2004 @ 13:35:
Gewoon openschroeven in een niet al te stoffige ruimte lijkt me.
hmm het is geen kwestie van schroeven denk ik, is een soort dikke plastic folie laag die erop geplakt is zo lijkt het

你还记得吗 记忆的炎夏

• Dr. Strangelove
Ik bedoel de hele camera openschroeven. Ik heb een Fuji 2600Z ook opengeschroefd (om een andere reden), dan is het zo opgelost.

Je bent tweaker of je bent het niet ;)

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Topicstarter
Dr. Strangelove schreef op 17 april 2004 @ 22:49:
Ik bedoel de hele camera openschroeven. Ik heb een Fuji 2600Z ook opengeschroefd (om een andere reden), dan is het zo opgelost.

Je bent tweaker of je bent het niet ;)
hmmm jah ik denk dat dat misschien wel een oplossing zou zijn idd 8) :)

你还记得吗 记忆的炎夏

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
of je belt maandag canon ff op :P

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 18:50

Floor-is

5.2

Jep of je rijd alvast naar Rosendaal als je belt, weet je dat je op de goede weg bent ;)

Bericht hierboven

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-02 22:02

Rayzman

+31 Rayzman

Je kan wel naar Canon gaan, maar omdat je hem in New York hebt gekocht heb je geen europese garantie en zullen ze waarschijnlijk reparatiekosten rekenen.
Ook is de vraag of dat ze hem dan wel meteen fixen of dat je je camera een week ofzo kwijt bent.

specs pc

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Rayzman schreef op 18 april 2004 @ 09:45:
Je kan wel naar Canon gaan, maar omdat je hem in New York hebt gekocht heb je geen europese garantie en zullen ze waarschijnlijk reparatiekosten rekenen.
Ook is de vraag of dat ze hem dan wel meteen fixen of dat je je camera een week ofzo kwijt bent.
Daar zou ik fel tegenin gaan. Je hebt er voor betaald, en canon is canon. Laat ze lekker opsouten met van die rare voorwaarden... bij MediaMarkt kun je zelfs iets wat in polen gekocht is bij MediaMarkt, in Den Haag terugbrengen (binnen de 2 weken na aanschaf); krijg je gewoon je geld terug :)

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Floris schreef op 17 april 2004 @ 23:52:
Jep of je rijd alvast naar Rosendaal als je belt, weet je dat je op de goede weg bent ;)
Zitten ze nog in rosendaal? volgens mij niet meer en anders binnenkort niet meer.

www.casarodriguillo.com

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

HunterPro schreef op 18 april 2004 @ 14:15:
[...]

Daar zou ik fel tegenin gaan. Je hebt er voor betaald, en canon is canon. Laat ze lekker opsouten met van die rare voorwaarden... bij MediaMarkt kun je zelfs iets wat in polen gekocht is bij MediaMarkt, in Den Haag terugbrengen (binnen de 2 weken na aanschaf); krijg je gewoon je geld terug :)
Waar tegenin gaan? als je worldwide garanty heb is er niets aan het handje en als je european garanty geldt het in europa, ertegenin gaan heeft weinig zin. En wat heeft het verhaal van mediamarkt ermee te maken.

www.casarodriguillo.com

• batch63
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 20:20
FF 1 ding

Als je het zelf gaat doen doe het aub niet in een dampige kamer omdat deze camera nogal (over)gevoelig is voor vocht.

Als je er zelf aan gaat sleutelen dan vervalt je garantie en op elke canon heb je wereldwijde garantie en nou schijnt Europa ook bij deze wereld te horen.

Kosten kunnnen niet altijd vermeden worden.
Is het een kwestie van onzorgvuldige omgang dan zijn de kosten voor jou.
Is het een fabrieks/structurelefout dan zijn de kosten voor hun.

Vaak worden de kosten gedeeld.

Ik heb zelf goede ervaring met de service van Canon dus .... :+

• Dr. Strangelove
Canon heeft geen worldwide guarantee, beperkt zich per werelddeel. Op een Europese camera kan je overal in Europa garantie claimen, op een Amerikaanse alleen in de VS of Canada. Zie canon.com en canon.nl.

[ Voor 8% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-05-2004 16:13 ]

Pagina: 1