Ik heb de Maxtor 120 GB (8MB cache) 7200r U133 harddisk bij Computerland ( http://www.computer-land....?page=producten&catid=375 ) gekocht. Nu blijkt dat het gewoon de harddisk is in een anti-statisch plastic? Is het niet normaal dat er kabels en/of een handleiding word bijgeleverd? Ik zie nergens bijstaan dat het een OEM is. Dan zouden die dingen er toch gewoon bij moeten zitten, of is dat normaal?
Alleen als het ding in een echte retail verpakking zit krijg je die zooi erbij, maar dan staat dat er vaak explicit bij vermeld.
Je betaalt dan ook makkelijk 2x zoveel voor zo'n hdd.
Dus het is heel normaal als je zo je hdds geleverd krijgt.
Je betaalt dan ook makkelijk 2x zoveel voor zo'n hdd.
Dus het is heel normaal als je zo je hdds geleverd krijgt.
zover ik weet worden er nooit kabels bij en harde schijf
Deze worden meestal bij het mobo geleverd maar bij je lokale computerboer zijn die voor een paar eurotjes wel te krijgen
Deze worden meestal bij het mobo geleverd maar bij je lokale computerboer zijn die voor een paar eurotjes wel te krijgen
"Everybody lies but it doens't matter since nobody listens"
Meestal alleen de harddisk he. Handleiding staat wel op de site v/d fabrikant, kabels zitten bij je mobo / IDE controller
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Dit is normaal, kheb laatst ook dezelfde 120gb in computerland (Den Haag) gekocht en ik kreeg er ook niks bij.
Waarvoor heb je die kabeltjes nodig dan
Waarvoor heb je die kabeltjes nodig dan
Soms zit er wel een boekje bij, maar IDE- kabels zijn zeker niet standaard. IDE- kabels worden soms meegeleverd bij moederborden, maar als je een harde schijf aanschaft, moet je er vaak een 80-polige IDE- kabel los bij kopen.Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 12:33:
Ik heb de Maxtor 120 GB (8MB cache) 7200r U133 harddisk bij Computerland ( http://www.computer-land....?page=producten&catid=375 ) gekocht. Nu blijkt dat het gewoon de harddisk is in een anti-statisch plastic? Is het niet normaal dat er kabels en/of een handleiding word bijgeleverd? Ik zie nergens bijstaan dat het een OEM is. Dan zouden die dingen er toch gewoon bij moeten zitten, of is dat normaal?
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
als je "gewoon" een hdd besteld krijg je hem idd in een zakje toegezonden.
bestel je echter een retail (wat bijna de helft duurder is) dan krijg je wel je hdd in een grote box met kabels en boekjes ed, ook 3 jaar garantie ipv 1 jaar.
bestel je echter een retail (wat bijna de helft duurder is) dan krijg je wel je hdd in een grote box met kabels en boekjes ed, ook 3 jaar garantie ipv 1 jaar.
bij deze 8MB maxtor zou je als 't goed is ook 3 jaar garantie moeten krijgen hoor..Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 12:36:
als je "gewoon" een hdd besteld krijg je hem idd in een zakje toegezonden.
2MB maxtor is 1 jaar
8MB maxtor is 3 jaar
laatst van mij een 80GB 8MB maxtor van 1,5 jaar kapot gegaan en gewoon een nieuwe gekregen.
Bedankt mensen.
Waarvoor ik die kabel nodig heb? Bij mijn moederbord (Asrock K7S8XE) kreeg ik maar één IDE-kabel meegeleverd, en ik heb er twee nodig voor een HD en een DVD-drive. Nou had ik de IDE-kabel voor de DVD-drive wel uit mijn oude computer gehaald, maar die oude computer wil ik graag weer compleet verkopen. Dus ik heb een extra IDE kabel nodig.
Waarvoor ik die kabel nodig heb? Bij mijn moederbord (Asrock K7S8XE) kreeg ik maar één IDE-kabel meegeleverd, en ik heb er twee nodig voor een HD en een DVD-drive. Nou had ik de IDE-kabel voor de DVD-drive wel uit mijn oude computer gehaald, maar die oude computer wil ik graag weer compleet verkopen. Dus ik heb een extra IDE kabel nodig.
Haal je er eentje bij je winkel.Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 14:28:
Bedankt mensen.
Dingen kosten weinig (met een beetje mazzel krijg je er gratis mee).
En als je een budget bord koopt kun je er natuurlijk vanuit gaan dat er hierop bezuinigd wordt (* TERW_DAN kreeg 2x S-ATA, 1x fdd en 3x P-ATA bij zijn plankje)
Pagina: 1