Radio538 luisteren vanaf @home breedband

Pagina: 1
Acties:

• Pinyin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-06-2025
Sinds gisteren middag (ik geloof vanaf een uur of 5 ) kan ik niet meer naar radio538 luisteren via livestream.Windows mediaplayer blijft staan op buffering en aan du-meter tezien komt er gewoon niks binnen.Dit is het geval op alle 3 de pc's die hier in huis staan.Gaat @home Tiscali achterna, en sluiten ze bepaalde delen van internet lompweg af?
Dit zou ik een zeer slechte zaak vinden :'(

Verwijderd

Same here ook @home breedband. Ik heb het al wel een tijdje geloof ik dat ik niet meer kan luisteren. Idd een slechte zaak.

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-05 19:40
drugsbunny schreef op 17 april 2004 @ 11:25:
Sinds gisteren middag (ik geloof vanaf een uur of 5 ) kan ik niet meer naar radio538 luisteren via livestream.Windows mediaplayer blijft staan op buffering en aan du-meter tezien komt er gewoon niks binnen.Dit is het geval op alle 3 de pc's die hier in huis staan.Gaat @home Tiscali achterna, en sluiten ze bepaalde delen van internet lompweg af?
Dit zou ik een zeer slechte zaak vinden :'(
Mag ik zeggen dat Tiscali ze na veel gezeur ze weer heeft open gezet :P
Dus veel zeuren bij @home, en misschien doen ze het zelfde :)

Verwijderd

Volgens mij is er na het sluiten van poort 25 door @Home ook veel gezeurd en hielp het ook niet veel.Maar een e-mailtje sturen kan natuurlijk altijd.
Overigens zie ik het nut er ook niet van in om radio538 te blokkeren. Radio 3fm en Sky werken nog wel gewoon.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 10:47
hier doet ie het gewoon?

probeer eens via winamp met deze link
http://ms.stream.garnierprojects.com/radio538?.wma

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-05 14:01

stefklep

((Stefklepje))

Ik weet dat er probleemen zijn geweest het begon gisteren al het geluid werd steeds slechter ik heb het bij een vriend geprobeerd die @home heeft en bij mijn thuis XS4ALL ik weet niet of dat nou nog zo is maar het kan zijn dat er nu echt meer aan de hand is.

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-05 19:40
Het kan zijn dat het dan aan garnier projects of 538 zelf licht. Hier duurde het btw ook een min of 3 voordat de stream begon en heb toch een 2 MBit lijn, met nauwelijks dataverkeer op het moment.

• Pinyin
@ stefklep; LEESTEKENS please
@ m3gA; die link werkt inderdaad wel, thanks

Misschien is de site van 538 gewoon aan onderhoud toe,de Hyperlink op 538.nl werkt hier dus niet

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Doet 't bij mij ook niet hoor, misschien gewoon down (Zonnet)

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 11:56
RonaldMade schreef op 17 april 2004 @ 11:29:
[...]

Alleen jammer dat je niet weet waar je over praat. |:(

De hoster van die 538 site had de boel juist afgesloten en niet Tiscali. Ik vermoed het zelfde voor home. Die 538 hoster wil gewoon goedkoop data verplaatsen en dat alleen maar te doen als je direct peert op AMS-IX. En tiscali doet niet aan peering (zeer beperkt).

• Pinyin
Via deze link werkt het prima

En deze hyperlink(aangeboden op www.radio538.nl onder "luister live") werkt dus niet

Vreemd, ik heb een mail hierover verstuurd naar radio538, niet dat het nut zal hebben mja...

[ Voor 3% gewijzigd door Pinyin op 17-04-2004 17:22 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Die DNS is gewoon dood, bij degenen waarbij het nog wel werkt zit het nog in de cache. Het ligt dus niet aan @Home.
Pagina: 1