Toon posts:

Unreal 2004 prob's met verbindingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het volgende vreemde feit doet zich voor bij het spelen van Unreal2004...

Als ik inlog op een server is er de eerste 10 minuten perfect te spelen, ping van gem 28 en geen packetloss oid. Echter na 10 minuten ongeveer lijkt het erop alsof er lag optreed (althans zo voelt het aan) maar de ping blijft stabiel op 28 en geen packetloss. Andere spelers op de server hebben nergens last van (is een server van een maat dus we kunnen mooi testen). Met elk ander spel heb ik nergens last van oa Farcry, quake3 en unreal 2003 lopen als een zonnetje. Ik heb al spyware sweeps en antivirus op mijn pc losgelaten en de laatste nieuwe drivers voor mijn videokaart geinstalleerd. (ati9700pro) maar niks helpt.
Heb al gezocht via google en hier op got maar niks kunnen vinden heeft er iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23
Kill alle processen op de achtergrond waarvan je zeker weet dat je ze niet nodig zal hebben tijdens het spelen. En zet anders eens Speech Recognition en Preload all player skins uit, die instellingen kunnen voor mouselag zorgen en misschien heb je daar wel last van :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand meer een idee ? :?

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
ik heb hetzelfde probleem, ook als ik serv.
de eerste minuten netjes een ping van 30 ofzo.
maar na enkele minuten gamen zitten alle speler op 999