[XP]Probleem picctogram netwerkverbinding

Pagina: 1
Acties:

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Hallo,

Ik heb op mijn Windows XP PC ingestelt dat ie het pictogram vande netwerk verbinding moet weergeven, en dt heeft ie ook gedaan. Nu heb ik mijn WinXP Pro machine weer opnieuw opgestart, en toen kreeg ik het pictogram helemaal niet meer te zien. Als ik nu weer naar eigenschappen van de "Lan verbinding" ga staat er wel een vinkje, maar ik er word alleen GEEN pictogram van de netwerk verbinding weergegeven op de taakbalk.
Ik heb ookal op eigenschappen geklikt van de taakbalk, maar als ik dan kijk bij "Niet actieve pictogramman opruimen", en dan op "Aanpassen" dan zie ik ook NERGENS iets staan van netwerk verbndingen.

*Ik heb al gezocht op GoT maar kan helaas niks vinden wat mij zou kunnen helpen.
*Ik heb ook de helpfunctie van Windows gebruikt, maar dat levert ook geen resultaat op.

Weet iemand hier iets voor?

[ Voor 9% gewijzigd door AMDathlonxp op 17-04-2004 08:54 ]

• Vai
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02-2023

Vai

Vink de optie eens uit en doe dan toepassen en vink het dan weer aan.. soms helpt het.

Q6600, 6144MB, WD 160GB & Maxtor 400GB,NVidia 8600GT, Samsung SH-S202N, NEC ND-2510A, SB Audigy 2

Verwijderd

doet je netwerkverbinding het wel?

• AMDathlonxp
Vai schreef op 17 april 2004 @ 09:01:
Vink de optie eens uit en doe dan toepassen en vink het dan weer aan.. soms helpt het.
@Vai:
Heb ik gedaan maar werkt nog steeds niet.

Ik heb hem nu ookal eens opnieuw opgestart, maar werkt nog niet

@ andre_at_home :
Ja, netwerk verbinding is er wel, anders zou ik niet op internet kunnen en op mijn server

[ Voor 18% gewijzigd door AMDathlonxp op 17-04-2004 09:08 ]

Verwijderd

heb je de netwerkverbinding al een keer gedeinstalleerd, pc geherstart en weer geinstalleerd?

• AMDathlonxp
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 14:18:
heb je de netwerkverbinding al een keer gedeinstalleerd, pc geherstart en weer geinstalleerd?
Je bedoelt dus dat ik de netwerk verbinding moet verwijderen, en dan opnieuw moet instellen?

Verwijderd

ja en dan weer opniew aanvinken en herstarten.
Zelfs :
Eventueel het TCP/IP protocol ook eerst uit de windos setup verwijderen, pc herstarten, weer TCP/IP protocol installeren en dan weer netwerkverbinding aanmaken en vinkje cotroleren.
Misschien is er een betandje beschadigd en dat wordt dan hopelijk weer opnieuw geinstalleerd.
Pagina: 1