Toon posts:

irri broer die inlogt op administartor acount

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mijn broer lokgt elkekeer in op mijn pc
terwijl hij geen acount heeft en mijn password niej weet
ik denk dat die dat doet via admin maar hoe schakel je dat acount uit..??? help me al vast bedankt

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Zet op het admin account een wachtwoord

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:44

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Je bent net al op de FAQ gewezen. Je hebt in ieder geval het juist subforum gevonden, maar lees de FAQ nog eens goed, je topicstart is gewoon onduidelijk, je hebt de hele tekst uit LA gekopieerd en geplakt, inclusief alle fouten |:(

Eerst je post over lezen voor je post...

Verwijderd

Topicstarter
hoe dan

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:21

UTM

Log in met jouwn account, ga naar:
  • configuratie scherm
  • gebruikers
  • Verwijder hier alle gebruikers behalve jouwn account
Geef jezelf alle rechten, en als je broer echt niet je password weet zal hij niet meer kunnen inloggen!

[ Voor 9% gewijzigd door UTM op 17-04-2004 00:55 ]

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Je vorige topic:
irri broer

De FAQ van dit subforum:
Windows Operated Systems - FAQ
Daar staat ook het een en ander over administratoraccount in..

En post zoals ik al in bovenstaand topic zei even welke Windowsversie je gebruikt.
Ik neem aan Windows XP, maar welke? Home of Pro?

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

2x ctrl+alt+del bij inlog scherm.

username: administrator
wachtwoord: geen

en dan in control panel wachtwoord toevoegen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

liluil,

Dit is echt iets te mager om een topic mee te beginnen op GoT :) Er ontbreken een groot aantal stukken in je topic waar het toch echt wel aan moet voldoen - zo ontbreekt er bijvoorbeeld:
  • Een goede topic titel. Je topic titel staat vol met spelfouten, dat is niet echt handig. Verder hoor je in Windows Operated Systems een OS in je topic titel te zetten.
  • Ik kan uit je topic titel niet echt halen wat je zelf al geprobeerd hebt om dit uit te zoeken? Heb je bv. al eens met je broer gepraat hierover? :)
  • Ik vindje topic start wel erg mager. Nauwelijks informatie (welke Windows versie bv?), hoe weet je dat hij jouw account gebruikt?
Al met al is dit te mager - ik ga je topic dan ook sluiten - begin eerst eens rustig met Registratievoorwaarden en faq door te lezen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.