radeon 9800 pro beeld wordt donker

Pagina: 1
Acties:

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:41
ik heb een probleem met mijn ati radeon 9800 Pro.

als ik aan het gamen ben, en mn msn messenger komt naar boven knippert mn beeld iets en wordt daarna heel donker.
zet ik in het spel de brightness weer goed is alles weer ok.

dit heb ik bij meerdere spellen en drivers.

iemand bekend met dit probleem? heb namelijk geen zin om mn msn telkens uit te moeten zetten voor ik ga spelen.

bij mn oude geforce 2 had ik er geen last van.

opensecure.nl

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
MSN Messenger is nou eenmaal niet zo fijn met z'n popup venstertjes tijdens spellen, zo kon je vroeger door muren heen kijken als je een Nvidia kaart had en MSN aan had staan.

Mijn oplossing is gewoon geweest om die venstertjes uit te zetten, heb je nergens meer last van :)

The devil is in the details.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:03

UTM

December schreef op 17 april 2004 @ 11:21:
MSN Messenger is nou eenmaal niet zo fijn met z'n popup venstertjes tijdens spellen, zo kon je vroeger door muren heen kijken als je een Nvidia kaart had en MSN aan had staan.

Mijn oplossing is gewoon geweest om die venstertjes uit te zetten, heb je nergens meer last van :)
Heb je ook met radeon kaarten hoor :). Zat ik te cs'en kwam er iemand op msn, whoei wallhack >:)
Even @ ts: MSN verkloot (bot gezegd) het beeld van het spel, toch calculeert jouwn videokaart dat venster in. Aangezien deze erg licht is, zal die proberen dat licht te reduceren en dus de gamma donkerder te maken. Maar het beste is gewoon om msn af te sluiten. Als je echt msn aan wilt laten staan is het altijd een optie om je status op: /busy of /bezig te zetten. Nu komen er geen vensters omhoog

[ Voor 35% gewijzigd door UTM op 17-04-2004 12:15 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik sluit altijd chat programma's af als ik ga gamen, MSN en consoorten zitten toch alleen maar in de weg! En nee...ik vindt het niet belangrijk dat Breezahslet #55 nu het WEER aan heeft met "ricardo"

Er is nu XFire dan, wat een soort chatprogramma voor gamers is..die dus NIET in de weg zit! Zelfs aan je vrienden informatie geeft in welke server je zit met welk spel! Erg handig voor gamers.

[ Voor 40% gewijzigd door swampy op 17-04-2004 11:34 ]

There is no place like ::1