Ik heb dus een Pentium 2 met Win98, Chaintech 6btm moederbord.
pri controller: master 2 Gig, slave 4 Gig
sec controller: master cd-rom, slave 2 Gig.
werkte allemaal prima, hoofdzakelijk internet compie.
Had m'n jongste ff een ide cdrom nodig, sloopt ie bij mij eruit en zet hem later ook weer terug.
Echter daarna had ik meteen geen cdrom en sec. slave 2 Gig en geel cirkeltje met uitroepteken bij de sec. ide controller in apparaatbeheer.
Van alles geprobeerd : opnieuw win98 geïnstalleerd, andere ide kabels, in apparaat beheer de bus controller weggegooid en widow's hem opnieuw laten installeren.
Als ik de cdrom of sec. slave 2 Gig van de kabel af haal werkt de ander wel en geen uitroepteken in apparaatbeheer.
Tijdens opstarten natuurlijk wel alles te zien, tja zo gaat dat.
Is er nog hoop, heb ik iets over het hoofd gezien?? HELP HELP.
pri controller: master 2 Gig, slave 4 Gig
sec controller: master cd-rom, slave 2 Gig.
werkte allemaal prima, hoofdzakelijk internet compie.
Had m'n jongste ff een ide cdrom nodig, sloopt ie bij mij eruit en zet hem later ook weer terug.
Echter daarna had ik meteen geen cdrom en sec. slave 2 Gig en geel cirkeltje met uitroepteken bij de sec. ide controller in apparaatbeheer.
Van alles geprobeerd : opnieuw win98 geïnstalleerd, andere ide kabels, in apparaat beheer de bus controller weggegooid en widow's hem opnieuw laten installeren.
Als ik de cdrom of sec. slave 2 Gig van de kabel af haal werkt de ander wel en geen uitroepteken in apparaatbeheer.
Tijdens opstarten natuurlijk wel alles te zien, tja zo gaat dat.
Is er nog hoop, heb ik iets over het hoofd gezien?? HELP HELP.