Toon posts:

Opleidingslink

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok, hier eentje waar echt geen tutorial of wat dan ook te vinden is ;)

College of MultiMedia in Amsterdam www.cmm.nl

Wat je hier WEL vindt zijn hele interessante opleidingen.
Hier kan je papieren halen die echt wat betekenen en je dus ook wat kunnen opleveren in de professionele graphics-wereld.
Want buiten een goed Portfolio zal je toch ook echt met goede referenties moeten aankomen als je hier helemaal in verder wil gaan 8)

Ik dacht bij mezelf, ik zie hier helemaal geen LINKS naar goede opleidings mogenlijkheden op dit gebied.
Dus bij deze :)

Lijkt me buiten alle links naar tutorials e.d. toch ook wel handig.
=====

Dit graphics Forum is trouwens ook wel leuk. http://www.3rd-d.co.uk/phpbb2/

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 08:42

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

hmmja

je hebt 4 posts op GoT en komt al meteen met verbeteringen aanzetten EN met een ander graphics forum dat ik ook al langs heb zien komen.

Het idee vind ik niet zo slecht, maar hoe je het brengt wel. Als je de search had gebruikt dan had je geweten dat we het hier al vaker over hebben gehad en dat er van iedere opleiding in dit land meerdere (ex) studenten rond lopen hier op got. Ikzelf geef zelfs les aan een van die opleidingen.

Wat je ook niet verteld is waarom ik naar het cmm moet en niet gewoon naar de HKU of naar Minerva of naar de HKA of naar de rietveld?

verder ken ik nog 421.212 andere graphix forums, waarom is die van jouw die je post zo goed? een beetje uitleg zou handig zijn anders is het spam namelijk. Misschien moet je even de FAQ lezen.

Maar goed, het is natuurlijk wel handig wat linkjes rond te strooien alleen doen we dat hier meestal op een andere manier. (namelijk als er om gevraagd wordt) In ieder geval welkom op GoT :)

offtopic:
edit: ik zie dat je iets dergelijks al verteld is in een ander subfora Welke videokaart die faqs worden niet voor de lol geschreven dude! O-)

[ Voor 13% gewijzigd door XangadiX op 17-04-2004 00:57 ]

Stoer; Marduq

Verwijderd

Volgens mij zijn we dit al eens eerder tegen gekomen....
Als ik het werk van studenten zo even snel bekijk moet ik eerlijk zeggen dat het niet echt van professioneel niveau is.... (vooral het 3d gedeelte is nou niet echt geweldig moet ik zeggen)
Verder vind ik het wel grappig om te zien dat er geen instapeis is qua eerder behaalde diploma's. Je krijgt alleen een intake gesprek. Het komt op mij allemaal een beetje 'half half' over zegmaar.

Trouwens, ik dacht dat in de wereld van graphics e.d. je portfolio belangrijker was dan je opleiding ? Men kijkt toch altijd eerst naar je demoreel en als je dat iets vinden kijken ze verder toch ?

• XangadiX

XangadiX

PJansen: inderdaad, het is dat ik een leuk netwerk van mensen heb overgehouden aan de HKU maar ik ben nog nooit een werkgever of klant tegengekomen die me vroeg wat ik had gedaan voor studie. Het is gewoon kijken naar je portfolio en een 'relevante' opleiding.

Daar moet ik trouwens bij zeggen dat ik een bankkrediet heb gekregen op basis van mijn, en mijn partners', opleidingsniveau. Dus het is niet helemaal onbelangrijk.

Stoer; Marduq

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05 11:18

alienfruit

the alien you never expected

Hmm, volgens mij is dat net zoiets als de HKU waar je eigenlijk niks aan hebt als je bijv. op MBO niveau ook al reeds een multimedia opleiding hebt gevolgt. Je krijgt dan zo veel herhaling, als je dan toch een Bachelor Degree wilt halen, dan haal ik hem liever op zo'n in Canada :)
Heb je toch nog wat aan je ouders :*)

Verwijderd

alienfruit schreef op 17 april 2004 @ 12:57:
Hmm, volgens mij is dat net zoiets als de HKU waar je eigenlijk niks aan hebt als je bijv. op MBO niveau ook al reeds een multimedia opleiding hebt gevolgt. Je krijgt dan zo veel herhaling, als je dan toch een Bachelor Degree wilt halen, dan haal ik hem liever op zo'n in Canada :)
Heb je toch nog wat aan je ouders :*)
Ik denk niet dat je dat zo makkelijk kunt zeggen...(alhoewel ik hier in de praktijk geen ervaring mee heb)
Waarom zouden er anders uberhaupt nog verschillen zijn qua toelatingseisen tussen bijvoorbeeld de HKU en MBO multimedia ? Daarnaast is dat multimedia natuurlijk veel breder dan bijvoorbeeld animatronics aan de HKU.

Ik ben trouwens opzich wel benieuwd wat de opleiding die de ts noemde nou precies is. (of het uberhaupt iets is :P)
Niet dat ik er zelf heen wil (ik ga zelf naar Bournemouth), maar ik ben gewoon benieuwd.

• XangadiX

XangadiX

de HKU geeft je een masters degree en het kan wel degelijk iets toevoegen als je al een bachelors hebt (zoals ik) en je verder wil specializeren. Maar nogmaals het is iets wat je voor jezelf doet en niet of bijna niet voor toekomstige werkgevers/opdrachtgevers

Stoer; Marduq

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:45

crisp

Devver

Pixelated

Er is al heel vaak over opleidingen gesproken in W&G, waarvan dit volgens mij de meest recente is: toelatingsgesprek HKU (DMD)

Je mag hier best een algemeen topic openen over opleidingen, maar dit topic lijkt meer op een reclamepraatje...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.