Ik heb een collectie van entitie objecten, en deze bevatten een zooi properties
Enkele properties zijn rtf strings (dus makkelijk te printen denk ik).
Nu kan je, voor zo ver ik begrijp, op twee manieren printen:
• Met Crystal Reports (heb zelfs een legale VS.NET Enterprise licentie)
• Met de standaard PrintDocument namespace•
Er moeten overzichten geprint worden, van verschillende categorien van klassen. Deze klassen worden iteratief doorlopen, en daarvan een document opgesteld. De page breaks moeten ook mooi te berekenen zjin, zodat een als een neiuw onderdeel geprint moetn worden, en niet op de huidige pagina past er een nieuwe pagina gemaakt moet worden.
Wat is de beste techniek om te printen in het .NET framework? Indien nodig, kan ik een paar screenshots posten, van de te verwachten rapporten (huidige applicatie is access met rapporten enzo)
Enkele properties zijn rtf strings (dus makkelijk te printen denk ik).
Nu kan je, voor zo ver ik begrijp, op twee manieren printen:
• Met Crystal Reports (heb zelfs een legale VS.NET Enterprise licentie)
• Met de standaard PrintDocument namespace•
Er moeten overzichten geprint worden, van verschillende categorien van klassen. Deze klassen worden iteratief doorlopen, en daarvan een document opgesteld. De page breaks moeten ook mooi te berekenen zjin, zodat een als een neiuw onderdeel geprint moetn worden, en niet op de huidige pagina past er een nieuwe pagina gemaakt moet worden.
Wat is de beste techniek om te printen in het .NET framework? Indien nodig, kan ik een paar screenshots posten, van de te verwachten rapporten (huidige applicatie is access met rapporten enzo)