[CS/Steam] content servers/general directery servers plat?

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-12-2025

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Vandaag probeerde ik, na de hele week gewoon gespeeld te hebben, te CS'en maar kreeg zomaar een inlog scherm van steam voor mn poffertje, ik vrolijk mijn PW invullen maar ik kreeg de boodschap dat het e-mail adres, het PW niet goed waren of het netwerk plat lag. Ik gaf niet zomaar op en probeerde mijn wachtwoord te veranderen, dit ging gewoon goed dus daar lag het niet aan. Na veel verwoede pogingen de router er maar tussen uit gemieterd maar ook dit mocht niet baten.

Inmiddels heb ik alle soorten steam downloadsgehad, maar stuk voor stuk geven ze aan dat het netwerk niet bereikbaar is. Dit ligt niet aan mijn router want die heb ik er tussenuit gehaald. Verder zie ik zat mensen spelen als ik ff aan bekenden vraag, maar voor mij dus helemaal niets:'(

Weet iemand wat er aan de hand is, want ik zie nergens op andere fora dergelijke vragen dus vraag me af of dit alleen aan mij ligt. Heb steam al geuninstalled en opnieuw proberen te installeren, maar zodra steam wil updaten gaat het dus mis en zegt hij dat de content servers plat liggen, echter bij steampowered is hier niets over te vinden of aan te zien.

Gisteren werkte het nog allemaal perfect en sindsdien is er geen update geweest, iemand een idee?

Breek je nek voorzichtig

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-12-2025

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
niemand?

Breek je nek voorzichtig