Fujitsu Siemens monitor beeld verspringt iedere X aantal min

Pagina: 1
Acties:

• ultimasnake
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-08 08:36
Hey ik heb even wat gezocht op tweakers kwam alleen mijn specefieke problemen niet tegen , en de posts met een bijna gelijk probleem kwamen uit 2003 en lager dus dacht ik probeer het nu even met een vraagje (nieuwe tijden nieuwe oplossingen he)

Ik heb al geruime tijd (2 jaar) een Fujitsu Siemens monitor 17'' op mijn computer aangesloten en tot op 2 weken geleden deed hij het echt SUPER.

het probleem is namelijk dat iedere X aantal minuten (niet op een regelmatig interval) verspringt de monitor in de breedte. dit gebeurt dan ook niet door de hoeveelheid wit op het scherm maar gewoon puur dat het scherm verspringt in de breedte ook al laat je hem op hetzelfde beeld staan.

Nu heb ik al geprobeerd hem te decausen vervolgens een uur van het stroom te houden en de kabel naar de computer eruit gehaald zodat hij echt helemaal spanning loos was. maar dat hielp dus niet.

Me stuff =
Ati radeon 9700 PRO op Catalyst 4.2 drivers
Monitor 1 = Fujitsu Siemens 17'' draait @ 75hz
Monitor 2 = Hansol 15'' draait @ 70 hz

so anyone able to help me? :S

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Monitor 2 al ontkoppeld en evt. dual-monitorprogramma verwijderd cq. stopgezet om IETS te proberen?

ARME AOW’er

• ultimasnake
ook al gedaan , maar de opstelling zoals ik hem heb dual monitor staat net zo lang als de 17'' monitor zelf en mijn ati radeon 9700 pro heb ik nu ook al dik 1 jaar..

Oh als ik een tikje geef op de bovenkant van de monitor WILT het soms nog wel eens zijn dat hij terug springt voor 4 seconden ofzo

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik denk dat je je monitor gewoon moet laten nakijken of een andere er bij kopen :)

Blij Met Wilco

• ultimasnake
geld voor een nieuwe is er niet.....

nakijken weet ik ook niet aangezien ik hem gehad heb van een maat die 2 dagen na aanschaf van het werk een flatscreen kreeg.... GODVR nu deed ie het weer !!!!