Toon posts:

[MoviX] BOOT FAILURE... na install MoviX

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mn compu met MoviX 0.8.3 via een cdtje booten. Nu wil ik MoviX op mn HD zetten. Dmv install.pl. Hij installeerd m heel netjes en zegt ook dat ie nu bootable is. ALs ik opn opstart, krijg ik dus een boot failure. Nu weet ik dat ik LILO zou kunnen gebruiken. Alleen heb ik geen idee hoe ik die 1. op een floppy kan krijgen (WinXP en makefile gaat niet samen) en 2. dan moet configureren zodat ik MoviX kan booten...

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hallo King-leo. Hier in Nos verwachten we wat zelfinitatief, zoals ook in de NOS policy - updated 01/04/03 omschreven staat. Als ik zo kijk naar je topicstart, dan kan ik me niet losmaken van het idee dat je zelf geen voorwerk gedaan hebt. Daar de policy daar behoorlijk duidelijk over is, gaat dit topic met een mooi slot versierd worden.

Neem de volgende keer dat je een topic opent eerst even de NOS policy - updated 01/04/03 en de FAQ Non-Windows Operating Systems - update: 08/04/2004 door, daar is veel informatie wel te vinden.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.