Toon posts:

[Shoutcast] Muziek te snel..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wel ik heb shoutcast draaien... welleswaar achter een router. Poort netjes geforward (8000).. maar als iemand gaat luister hoort diegene het nummer dat ik in winamp aant spelen ben veel te snel. iemand een id waar dit aan kan liggen???

Bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
*schopje* :)

Verwijderd

Ik neem aan dat je ook de uitgaande poort open heb gezet poort 8001???

Verwijderd

Topicstarter
Jup ook! :) ik snap er niks van. is bij me kameraad ook zo. Ook achter router... :)

Verwijderd

raar ik heb ook een router en ik stream gewoon alles perfect maar heb gister me pc opnieuw geinstaleerd en weet niet meer wat ik moet downloaden en instaleren om weer te streamen bekijk mijn topic maar ff als je meer weet (SAM2 / SHOUTcast)

Verwijderd

Topicstarter
Winamp plugin en de Shoutcast server lijkt mij :)

Verwijderd

Ja enne wat is je bits waarmee je streamt??? misschien is die een beetje te hoog??? Anders probeer het ook eens met SAM2 geluid kwaliteit is ook veel beter

Verwijderd

Oh mij is het weer gelukt :*) nu jij nog echt SAM2 werkt goed
(www.radiotorque.tk)

Verwijderd

Topicstarter
24bits. Trouwens me lijn trekt het makkelijk! (8/1mbit) Zal eens kijken naar dat sam2, bedankt voor de tip. :)

Verwijderd

graag gedaan

Verwijderd

Topicstarter
Zal eens kijken of de muziek daar wel mee op de goede snelheid word gebroadcast :)

Verwijderd

Topicstarter
Eh ziet er leuk uit dat progsel maar kun je ff snel uitleggen hoe het met streamen werkt? :? Ben nu op het niveau dat ik een nummer kan afspelen :P

Verwijderd

Ja wat wil je weten???

Ik kan van alles vertellen maarja... zorg dat je Config helemaal invult en als je naar deck 2 gaat dat je daar de eerste 2 schermen goed invult start je shoutcast server op en klik in deck 2 op het play button en als het goed is stream je dan?!
Pagina: 1