Toon posts:

Hoe kom ik achter het ip van mijn website?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search geprobeerd, maar kon niets vinden (wist ook niet goed waar ik op moest zoeken), dus probeer ik het zo.
Stel ik heb een website: www.websiteA.nl en een tweede website: www.websiteB.nl. Nu wil ik een bestand dat op websiteB staat graag gelinkt hebben op websiteA. Geen probleem zou je zeggen. Inderdaad, maar dan kunnen mensen dus wel zien dat het bestand van een andere site komt. Dit is op de lossen door het ip van je website ipv www.websiteB.nl er neer te zetten. En dit ip is ook nog wel te achterhalen, echter als ik dit ip invul ipv de website, dan krijg ik niet mijn website te zien.

Ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel en de oplossing ervoor heeft!

• deavatar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11-2025
*never mind*

[ Voor 89% gewijzigd door deavatar op 16-04-2004 18:18 ]

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-05 09:58
Dat je niet op je site komt als je het ip gebruikt is logisch, de meeste webhosters gebruiken virtual hosts , dwz dat je dus tientallen sites op 1 ip kunt hosten. Een oplossing voor je probleem heb ik zo gauw niet maar dit wilde ik je iig even laten weten.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:49

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Dat komt omdat er meerdere websites op dat IP adres gehost worden.

Er verwijzen dus ook meerdere domeinnamen door naar dat IP. Jouw site heeft dus geen eigen IP.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05 00:41

M-ThijZ

Riding on Rails

Dat het niet werkt als je het IP gebruikt heeft waarschijnlijk ermee te maken dat de webhost Headers gebruikt. Probeer te kijken of je er toch dmv het ip kunt komen door een andere dir te bereiken (bijv. http://192.168.0.1/site_a/)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik zal het beestje even bij de horens pakken.
Het gaat om vvdwingeloo.nl, het ip hiervan is 213.244.179.86. Ik weet ook wat de map is op de server, maar ook door deze map achter het ip te zetten kom ik niet op de website :(

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:31

Pelle

🚴‍♂️

Dit heeft niks met W&G te maken. Het neigt overigens naar hotlinken, omdat je blijkbaar niet wil dat de bezoeker ziet waar die file vandaan komt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.