Ik ben op zoek naar een computer van rond de 300 euro.... het moet een computer zijn met een goede (grote) harde schijf en het liefst ook nog een beetje videokaart.......... willen jullie me helpen??
Verwijderd
Sorry, dit is gewoon te weinig voor hier. Lees de faq en dan merk je dat dit egwoon weg niet mag. Je kan zelf incombinatie met de pricewatch dit goed zelf uit zoeken en anders naar beginnersweb.nl gaan. Dit is heel goed zelf uit te vogelen.
CSL FAQ Hier staat de info die JIJ nodig hebt. Wij kunnen je best helpen, maar niet als jij met zoo weinig informatie komt. Toch help ik je een beetje
qua cpu kan je mischien een duron 1600 halen, en dan de cache unlock doen. Nu heb je een goede cpu. Maar dan heb je nog een mobo nodig, je kan een Asrock K7S8X halen. Die zijn goedkoop en goed. Qua videokaart kan je mischien met jouwn budget denken aan een radeon 9000 pro. Dan heb je nog geheugen nodig: 256 mb ddr pc 3200. Als laatst kan je een maxtor hd halen: 60 gig 7200 rpm. Maar ja, je moet het helemaal zelf weten
Check dit: http://www.tweakers.net/pricewatch maar voor de prijzen
[ Voor 76% gewijzigd door UTM op 16-04-2004 18:17 ]
Ik denk dat het wel duideiljk is; eerst zelfonderzoek doen, dan een topic openen. In de pricewatch kun je de prijzen vinden van de gezochte componenten. Maak eerst voor jezelf een klein schetsje wat je wil hebben; een Athlon XP, een duron, een game-systeem of meer een server. Hierna kan je bepalen welke componenten je erin wil hebben, met een oog op het budget.
Zoals in dit stuk van de CSL FAQ staat omschreven zijn er bepaalde eisen bij het openen van dit soort topics. Jouw topic voldoet niet aan deze eisen, dus gaat het dicht.
Zoals in dit stuk van de CSL FAQ staat omschreven zijn er bepaalde eisen bij het openen van dit soort topics. Jouw topic voldoet niet aan deze eisen, dus gaat het dicht.
Dit topic is gesloten.
![]()